תיאטרון החאן מושבת בגלל הצפה



בעקבות שריפה שפרצה במתחם התחנה הראשונה בירושלים ביום שישי האחרון, התלקחה באזור מתחם התחנה אשר התשפטה והחלה לחדור לתוך אולם התיאטרון, מערכת הכיבוי של התיאטרון החלה לפעול וגרמה להצפה באולמות, בתיאטרון הודיעו שההצגות ביומיים הקרובים מבוטלות

ביום שישי פרצה שריפה במתחם התחנה שבעיר, צוותי כבאות והצלה הוזעקו למקום, כיבו את השריפה ופינו אנשים מהמתחם. עם כל זאת נשרפו כמה רכבים, עצים ומחסן צמוד. בשל השריפה בתיאטרון החאן הצמוד למתחם הופעלה מערכת הכיבוי שגרמה להצפת האולמות בתיאטרון ולהרטבה של הכיסאות. בתיאטרון הודיעו כי בשל הנזק הכבד, ההצגות "הצוענים של יפו" שתוכננו להתקיים בו היום ומחר מבוטלות, הם מקווים לשוב לפעילות ביום שלישי הקרוב עם הצגת "תמונות מחיי הכפר".

מערכת הנתזים האוטומטיים (ספרינקלרים) המותקנת ברחבי האולם החלה לפעול וכיבתה את האש מבלי שנגרם נזק לאולם התיאטרון מהאש עצמה. עם זאת, חלק מהאולם ספוג במים והמערכות האלקטרוניות (ובעיקר עמדת הסאונד) ניזוקו באופן משמעותי.

דני וייס, מנכ"ל תיאטרון החאן, מוסר: "נפעל מיידית להשבת האולם לפעילות מהר ככל האפשר. נגרם לנו נזק לא קטן, אך כפי שבמהלך כל השבוע הקשה שעבר עלינו לא הפסקנו להציג אנו מקווים כי גם בעקבות ההפסקה שנכפתה עלינו עקב השריפה נוכל לחזור במהרה להמשך הפעילות. נעדכן בהקדם על המשך הפעילות ועל המועדים החלופיים להצגות".



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה