הקייטנות ובתי הספר של החופש הגדול בעיר פועלים כסדרם



עיריית ירושלים הודיעה כי הפעילות בקייטנות בעיר יתקיימו היום (יום ה') כסדרם, במידת הצורך ייכנסו התלמידים למרחב הכי מוגן שיש ע"פ הנחיות פיקוד העורף. מוסדות החינוך הונחו להמשיך לתרגל ולרענן את הנחיות פיקוד העורף. גם קווי הלילה יחזרו לפעול הערב

לאחר שמעונות היום היו סגורים אתמול ואלפי תינוקות נאלצו להישאר בבית, הוחלט לפתוח את מעונות היום בירושלים בהתאם להוראות פיקוד העורף. ההחלטה התקבלה בעירייה על פי הנחיות משרד הכלכלה שהועברו גם לרשתות המפעילות את המעונות.

רחל עזריה, סגנית ראש העיר ירושלים, משנה לתיק החינוך: "אנחנו רוצים לקיים שגרת חיים מקסימלית בתקופה הזו, ולצורך כך חייבים לשמור על פעילות סדירה של מסגרות החינוך ולאפשר להורים להגיע למקומות העבודה. לכן לחצנו לפתוח את מעונות היום באופן מיידי, ואנחנו שמחים שמחר יוכלו אלפי התינוקות והורים לחזור לשגרת חייהם." 
גם במינהל החינוך החרדי יתקיימו הלימודים כסדרם. במקומות בהם הלימודים במקיימים במבנים ניידים, ההורים מתבקשים לפנות להנהלת בית הספר או הגן לקבלת המיקום החלופי בו יתקיימו הלימודים. באשר למעונות היום ולקייטנות הפרטיות - יש לפנות למפעילים עצמם

בחינת הבגרות במתמטיקה תתקיים בירושלים כרגיל בהתאם ובכפוף להנחיות פיקוד העורף העדכניות. 

קווי הלילה במרחב ירושלים ישובו לפעול החל מהלילה (יום ה'), מדובר בקו 101 מירושלים למעלה אדומים, הקווים הפנימיים בירושלים (107,106, 103, 102) קו 104 מירושלים למבשרת ציון, קו 105 מירושלים לגבעת זאב וקו 115 מירושלים לבית שמש. 

תמונה: flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה