הקייטנות בירושלים יפעלו במבנים שבהם יש מרחב מוגן



בירושלים תתקיים פעילות בקייטנות ובתי הספר של החופש הגדול הפועלים באתרים ובמבנים בהם קיים מרחב מוגן בטווח הגעה של עד דקה וחצי . המוסדות יקיימו ם רענון ותרגול של כניסה למרחב מוגן

בעקבות מתקפת הטילים על ישראל והטילים שנורו אתמול (יום ג') לעבר ירושלים והסביבה,הוחלט כי הבוקר (יום ד') קייטנות הילדים יפעלו במבנים בהם יש מרחב מוגן.

באתר העירייה  www.jerusalem.muni.il ובמוקד 106 , ובאפליקציית עיריית ירושלים יפורסמו רשימות של:

מוסדות החינוך העירוניים הפתוחים בהם יש מרחב מוגן בהם יתקיימו לימודים.

מוסדות חינוך עירוניים בהם אין מרחב מוגן ולא יפעלו.

מוסדות חינוך עירוניים בהם יש צורך לבצע בדיקה לגבי המרחב המוגן ובשלב זה לא יפעלו. במהלך היום יבדקו מוסדות חינוך אלו ובמידה וניתן יאושרו בהם הלימודים במהלך היום. רשימה זו תתעדכן כל שעה עגולה.

באשר למעונות היום ולקייטנות הפרטיות יש לפנות למפעילים עצמם

עקב עומס פניות למוקדי העירייה, מומלץ להתעדכן מול מוסדות החינוך עצמם ובאתר העירייה.

בזמן אזעקה התושבים מתבקשים להישמע להוראות הבאות: יש להישאר במרחב המוגן 10 דקות -אם לא ניתנה הנחייה אחרת. לאחר 10 דקות ניתן לצאת מהמיגון במרחב המוגן יש לשבת על הרצפה, מתחת לקו החלון צמוד לקיר פנימי ולא מול החלון התושבים מתבקשים להשאיר את חדרי המדרגות פתוחים ולאפשר לתושבים כניסה מהירה למרחבים מוגנים.
השוהים מחוץ למבנה מתבקשים להיכנס למחסה קרוב, לשכה על הקרקע ולהגן על הראש באמצעות הידיים. בפיקוד העורף מבקשים לא להימצא ברחבת כניסת בניינים, מכוון שקיים סיכון לרסיסים והדף כתוצאה מנפילת טילים בסמוך לבניינים.
חשוב להתרחק מחפצים לא מזוהים או מרקטה המונחת על הארץ. במקרה כזה, יש להרחיק סקרנים ולהודיע למשטרה.  רשימת המקלטים מפורסמת באתר העירייה.
תמונה: flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה