כאן שביתה: חברי הסגל הזוטר לא ידווחו ציוני מבחנים ועבודות



חברי הסגל האקדמי הזוטר באוניברסיטה העברית החליטו פתיחה בעיצומים בכל ארבעת הקמפוסים באוניברסיטה העברית. כחלק מהעיצומים לא יוזנו ציוני המבחנים והעבודות שייבדקו חברי הסגל עד ליישוב המחלוקת מול הנהלת האוניברסיטה

ארגון חברי הסגל האקדמי הזוטר באוניברסיטה העברית - מו"ח (מורים וחוקרים)- הודיע על סכסוך עבודה עוד בתחילת חודש מאי 2014. השבוע במסגרת ישיבת הוועד שהתקיימה ביום שלישי האחרון, החליטו חברי הועד לפתוח בעיצומים, במסגרתם לא ידווחו על ציוני מבחנים ועבודות עד שיוסדר הסכסוך ויגיעו להסכמה עם הנהלת האוניברסיטה. 

לטענת חברי הסגל הזוטר בכוונת האוניברסיטה לבצע מהלך של הרעת תנאים קויצוצים בקרב חברי הסגל בכל ארבעת הקמפוסים של האוניברסיטה. עוד הם מוסיפים כי האוניברסיטה מפרה את ההסכמים עליהם חתמה בשנת 2012, כך למשל היא אינה מקפידה לטענתם לשלם את תוספת השכר שנקבעה עבור הוראה פרונטלית ועוד. 

יו"ר ארגון הסגל האקדמי הזוטר - מו"ח - באוניברסיטה העברית, ד"ר אסתר סרוק: "אנו נוקטים בצעד כואב זה כמוצא אחרון לאור התנהלות האוניברסיטה אשר מגלה חוסר רגישות כלפי עובדיה, שאת זכיותיהם היא רומסת ועשרות חוקרים ומרצים מהשורה הראשונה שהיא מתעתדת לפטר. אנו מקווים להגיע לסיום הסכסוך בהקדם לטובת כולם ובאופן שישמור על זכויות חברי הארגון  וימנע את הפגיעה המתמשכת בהם".

מהאוניברסיטה נמסר בתגובה "בימים האחרונים הנהלת האוניברסיטה נמצאת בעיצומם של דיונים עם ארגון הסגל הזוטר, הנוגעים להליכי התייעלות בפקולטה למדעי הרוח. במהלך דיונים אלו סוכם כי צוות מצומצם של נציגי הארגון והאוניברסיטה, ייפגש שוב ביום ראשון הקרוב על מנת לדון בנושא העסקת הסגל הזוטר בפקולטה למדעי הרוח. בשעה שדיונים אלו עדיין מתנהלים, החליט ארגון הסגל הזוטר להכריז על שביתה אשר פוגעת בתהליך ההידברות הנוכחי. הסיבות לשביתה שאותן מציג הארגון הן חסרות כל בסיס.  ההחלטה על שביתה מנוגדת לדו-שיח ולמאמץ האמיתי והכן להגיע לפתרון תוך התייעצות משותפת. האוניברסיטה קוראת לארגון לשוב לדיונים שנקבעו ולא לצאת בצעדים קיצוניים אשר פוגעים פגיעה מיותרת בציבור הסטודנטים".


תמונה: flash 90

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה