מערערים על הרשעותיו של לופליאנסקי



עורכי דינו של אורי לופליאנסקי, מייסד יד שרה וראש העיר לשעבר הודיעו כי הם מערערים על גזר הדין וההרשעה שניתנה בחמישי האחרון, עורכת דינו שלומית הראל שוורץ "הגזר דין שניתן מהווה עבור אורי לופליאנסקי גזר דין מוות"

ביום חמישי האחרון ניתן גזר הדין של אורי לופליאנסקי בבית המשפט המחוזי בתל אביב, השופט דוד רוזן גזר עליו 6 שנות מאסר וקנס בסך 500 אלף שקלים. 

עו"ד הראל שוורץ שלומית,  המייצגת את אורי לופליאנסקי ציינה כי הם מגשים ערעור בנוגע לגזר הדין עוד הוסיפה "אנחנו סבורים שפסק הדין שניתן וזה כולל את הכרעת הדין וגזר הדין, יוגש ערעור על רכיבים אלה של פסק הדין. התרומות אשר ניתנו ליד שרה גם אם ניתנו על ידי עד המדינה מתוך כוונות שאינן טהורות התקבלו ביד שרה במערך גביית התרומות הרגיל ושימשו למטרותיה הציבוריות. אורי לופוליאנסקי לא נטל אגורה שחוקה לכיסו ולא היה מודע לכוונותיו של עד המדינה, לא רק שהרשעתו בשוחד שגויה אלא שהעונש שניתן לו אינו מידתי ולא מביא כלל בחשבון את העובדה שמדובר בכספים שנתרמו ושימשו אך ורק את המטרות הציבוריות. גם המצב הרפואי לא מצא כל ביטוי בגזר הדין, בנסיבות בהן בוצעה העבירה, קרי נטילת שוחד על דרך של תרומות כאשר המטרות הנעלות הללו הן שעומדות בוודאי לנגד עיניו של "לוקח שוחד", המצב הבריאותי היה צריך להוות נסיבה- 6 שנות מאסר על עבירה שבוצעה בנסיבות כאלה אינו עונש הולם, קל וחומר כאשר מסכן את חייו של הנאשם ומהווה עבורו גזר דין מוות".

תמונה: flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה