תקווה לסטודנטים במכון לנדר



הוגשו הצעות לניהול המכון, כעת יימשך המשא ומתן בין הנאמנים למגישי ההצעות ומחכים למל"ג שייתן את האישור הסופי, סגנית יו"ר הכנסת, יו"ר ועדת החינוך ח"כ גילה גמליאל "בהחלט יש עתיד למוסד האקדמי ובעיקר לסטודנטים ולסטודנטיות שיכלו לסיים את שנת הלימודים"

הגורמים שהגישו את ההצעות לניהול המכון, ינהלו כעת משא ומתן מול הנאמנים לקיומו של המוסד ואי פירוקו.

כל שנותר הוא שהמל"ג ייתן אישור סופי וכך הסטודנטים והסטודנטיות יוכלו לסיים את שנת הלימודים כראוי, כמו כן צוות העובדים שעובדים כרגע ללא שכר יקבל את השכר המגיע לו.  
 
השופט דוד מינץ, שופט בית המשפט המחוזי אמר היום (יום ה') בדיון "יש לעשות את מירב המאמצים להבראת העמותה במתכונתה הנוכחית. נכון להיום, הן צוות המורים והן מלוא צוות העובדים המינהליים של העמותה עובדים למעשה בהתנדבות. כמו כן, בעלי הנכסים בהם יושבת העמותה אינם מקבלים תשלום על העמדת המבנים שבבעלותם לעמותה. הפעלת העמותה הינה אפוא, גרעונית במלוא מובן המילה. במצב שכזה אין אפשרות וזמן לפרסם הזמנות לקבלת הצעות נוספות ויש להסתפק בהצעות שהוגשו עד עתה. המתכונת העדיפה באמצעותה ניתן לאשר את הצעת הנאמנים הינה הותרת העמותה על כנה תוך שינוי המבנה הניהולי והמשטר התאגידי שלה". 
 

סגנית יו"ר הכנסת, יו"ר ועדת החינוך ח"כ גילה גמליאל הוסיפה "אני מאוד שמחה ומברכת על עצם העובדה שבהחלט יש עתיד למוסד האקדמי לסטודנטים ולסטודנטיות לסיים את הלימודים ושמהרצים יתוגמלו בשכר שלא שולם להם מספר חודשים עצם פתיחת הסמסטר מעיד על כך שיש תקווה למקום".

תמונה: flash 90 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה