פרשת הולילנד: 6 שנות מאסר לאורי לופליאנסקי



שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב דוד רוזן גזר הבוקר (יום ה') 6 שנות מאסר על אורי לופוליאנסקי ראש עיריית ירושלים לשעבר ומייסד יד שרה על עבירות שוחד

גזר דין כבד ניתן היום (יום ה')  לאורי לופוליאנסקי בפרשת הולילנד, כחודש אחרי שנגזרו על אהוד אולמרט 6 שנות מאסר בפרשת הולילנד, גזר היום השופט דוד רוזן על אורי לופליאנסקי גם שש שנות מאסר . 
לופוליאנסקי הורשע בשלוש עבירות של לקיחת שוחד. בנוסף נגזר עליו גם קנס של500  אלף  שקלים. 

השופט דוד רוזן  ציין בהחלטתו כי "יש במעשיו של הנאשם כדי לקעקע אמון הציבור במנהיגיו. מדובר באדם שעשה רבות למען הציבור ועשה צדקה ולא לקח לביתו, אך לקיחת השוחד הגדילה את כוחו". 

עורכת הדין שלומית הראל שוורץ, המייצגת את אורי לופליאנסקי ציינה "נערער לעליון. אנחנו בוחנים את הכרעת הדין ומבחינתנו היא שגויה. לטעמנו גזר הדין שגוי הן בשל מעשיו והן בשל מצבו הרפואי".
מיד שרה נמסר כי "משפחת יד שרה המומה מגזר הדין אשר סותר את כל דברי השופט במהלך המשפט, ובטוחה בחפותו של מייסד יד שרה אורי לופוליאנסקי. הערעור על ההרשעה וגזר הדין יוגש לבית משפט העליון בירושלים, שם אנו מקווים שהצדק יצא לאור. אורי לופוליאנסקי בנה ארגון חסד אשר שירת ומשרת לאורך השנים כל משפחה שניה בישראל  ללא הבדל בין אדם לאדם. אורי לופוליאנסקי כאדם ומנהיג- ימשיך בעזרת השם להוביל את אלפי מתנדבי יד שרה כמוקד של אנושיות חמה ומעודדת לכל אדם. גם בעת הזאת נמשיך את העשייה לאור החזון שהוא התווה- וביתר שאת. נמשיך ללכת בדרך של אכפתיות, מעורבות, הנעה לפעולה והושטת יד מסייעת למאות אלפי ישראלים בכל שנה".  

תמונה: flash 90 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה