היום - יום הדין של מכון לנדר



היום (יום ה') צפוי בית המשפט לקבוע החלטה בנוגע לעתידו של מכון לנדר, טוביה ברוקנר מהנהגת הסטודנטים: "סגירת המקום תהיה אסון עבור הסטודנטים"

בתחילת השבוע התקיים דיון בבית המשפט המחוזי, במסגרתו קבע השופט דוד מינץ  כי לאור המצב הקיים, המתכונת העדיפה היא השארת העמותה על כנה תוך שינוי המבנה הניהולי ותאגידי שלה. כמו כן, האריך מינץ את המועד להגשת הצעות לניהול המכון עד לאתמול (יום ד') ובכך הוא מאפשר ל-3 המציעים לנהל את המכון להמשיך את המגעים מול הנאמנים שמינה בית המשפט. היום (יום ה') צפוי בית המשפט לקבוע את גורלו של מכון לנדר.

אתמול (יום ד') ח"כ גילה גמליאל שנרתמה לעזור לסטודנטים של המכון אמרה בראיון לרדיו ירושלים, בתכנית בדרך הביתה בהגשת שלום אורן  "במידה ולא יימצא פתרון על מנת איך לדאוג שאותו מוסד יישמר, לדעתי צריך לעשות הכל. מדובר בגירעון ודברים שיש לבחון בצורה מעמיקה ויש מוסדות שהיו רוצות לקבל את השלוחה הזו כשלוחה שלהם, אני מאוד מקווה שלא נגיע למצב של סגירת המוסד ואני לא רואה את זה לאור הנתונים שקיימים כרגע, אני מאמינה שכן יימצא פיתרון יצירתי". 
 

טוביה ברוקנר מהנהגת הסטודנטים: הוסיף "אין עוד החלטה והוגשו הצעות ההחלטה כנראה תהיה מחר, הדברים עוד ייבחנו בבית משפט. אנחנו יודעים שהוצעו הצעות טובות ואנחנו לא יודעים איזה היא הטובה. ביומיום זה רגשות מעורבים בין חשש לתקווה, מתקיימים לימודים המרצים מגיעים בהתנדבות, עובדים מגיעים ללא תשלום, זה לא עוד מוסד אקדמי זה מופת חברתי המשרת את כל סוגי האוכלוסיה.
סגירת המקום היא אסון עבור הסטודנטים". 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה