יזמים צעירים



שלושה בתי ספר מירושלים זכו בשבוע שעבר, בפרסים כספיים בתחרות הגמר האזורית של תכנית 'עושים עסקים' המופעלת על ידי ארגון יזמים צעירים ישראל. התחרות נערכה במכללה האקדמית להנדסה, ומהווה אירוע שיא של הפרויקט במחוז ירושלים

יזמים צעירים בישראל הוא ארגון ישראלי, המפעיל תכניות העשרה לבני נוער בארץ במטרה לפתח את חשיבה יצירתית במסלול ליזמות וחדשנות עסקיתהארגון בישראל הוא אחד מהשלוחות שמפעיל הארגון באירופה.

במקום הראשון זכתה, קבוצת סטרטיאן מבית הספר 'אורט ספניאן' עם פיתוח 'מפת השוליים' , מפה חד פעמית עם שרוך שניתן להצמיד בעזרתו, את המפה לשולחן ולאחר מכן בעזרת החוטהמפה הופכת לשקית זבל. הקבוצה זכתה בפרס כספי של 2,500 ש"ח ובנוסף תייצג את אזור ירושלים בתחרות היזמים הארצית שתיערך בחודש יוני בתל אביב. 
למקום השני הגיעה קבוצת טכנו פרו מבית הספר אורט גבעת רםוזכתה בפרס כספי של 1,500 ש"ח על פיתוח 'הארדק' , ארנק מנייר פלסטידק קל ונוח לנשיאה.


קבוצת הל"ב של בית הספר המסורתי הגיעה למקום השלישי וזכתה בפרס של 1,000 ש"ח על פיתוח 'העטצמיד' – עט גמיש שעונדים על היד בתור צמיד. 

את הפרסים הכספייםבסך 5,000 ש"ח ,העניק ראש אגף שיווק ואסטרטגיה בקואופ ישראל, ירון קפלן "זו השנה השנייה, בה רשת קואופ ישראל בראשות המנכ"ל עופר פיינשטיין, תומכת בפרויקט זה. סניפי רשת הקואופשופ הינם בלב השכונות וכרשת שהינה קואופרטיב, אחד מערכינו הוא התרומה לקהילה בה אנו פועלים. אנו רואים חשיבות גדולה במעורבות בקהילה, עידוד היזמות ותמיכה בנוערהם חלק בעבודתנו בתחום זה ואנו קוראים גם לחברות נוספות לחלק חלק בפרויקטים מסוג זה". אמר קפלן.




 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה