ד"ר אביגדור קפלן מנכ"ל הדסה מאיים להתפטר



בעקבות תכנית ההבראה המתוקנת בכוללת הצמדה של חשב מלווה שיוצמד לבית החולים מטעם המדינה, הודיע ד"ר אביגדור קפלן, מנכ"ל הדסה כי הוא ישקול את צעדיו

אחרי שבועות ארוכים של משא ומתן הגישו ביום ראשון עורכי הדין אשר אקסלרוד ווליפא מאיר, נאנמי הדסה את תכנית ההבראה. היום (יום ג') צפויים עובדי בית החולים להצביע על מתווה ההבראה שסוכם בין המדינה, הנהלת הדסה וארגוני העובדים והרופאים.
 
עם כל זאת, עדיין קיימות מחלוקות פתוחות, מנכ"ל הדסה, ד"ר אביגדור קפלן הודיע כי לאור העובדה שהתכנית המתוקנת כוללת הצמדת חשב מלווה הוא ישקול את צעדיו "ברגע שייכנס חשב מלווה להדסה, מטעם המדינה, דבר עליו האוצר ומשרד הבריאות התעקשו במו"מ לפתרון המשבר, אני אשקול את צעדיי. מינוי חשב מלווה כמוהו כסירוס תפקיד המנכ"ל. מדובר בדבר מיותר כשיש ועדת שלושה, שבה נציגי האוצר ומשרד הבריאות שיכולים למנוע ולאשר דברים".

בנוסף, להצמדה של חשב מלווה על פי ההסדר החדש, 30 רופאים יעזבו את בית החולים ושירותי הרפואה הפרטית יתקיימו רק לאחר השעה 15:00, למעט במקרים בהם הצורך הרפואי דורש טיפול בבוקר. יופחתו 4.5 אחוז בממוצע משכר כל הרופאים למשך שלוש שנים,שייחשבו כהלוואה לבית החולים שתוחזר להם כעבור 10 שנים. כמו כן, במסגרת התכנית תזרים המדינה 1.4 מליארד שקלים. 

תמונה: flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה