נערכים לביקור האפיפיור פרנציסקוס



האפיפיור פרנציסקוס צפוי להגיע ביום ראשון הקרוב לביקור בישראל, מפכ"ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו נפגש עם שגריר הוותיקן בישראל ג'וזפה לצרוטו ודן עימו בסידורי האבטחה לקראת ביקורו של האפיפיור

במשרד התיירות מצפים לצמיחה של כ-10% בתיירות הצליינית הנכנסת לישראל בעקבות הביקור הקרב.בנוסף,  34 מיליון הופעות באינטרנט לבאנר שהפיקו שבמשרד התיירות לקראת ביקור האפיפיור.
 
שר התיירות ד"ר עוזי לנדאו "אנו מקדמים בברכה את האפיפיור כמבקר רם מעלה, בהיותו המנהיג הדתי החשוב ביותר של המאמינים הנוצרים הקתולים ברחבי העולם. אנו רואים כבוד בבחירתו לבקר בישראל; נמשיך לקדם בזרועות פתוחות כל מאמין קתולי- וכל נוצרי באשר הוא אשר יבחר להגיע לישראל בעקבות האפיפיור בעתיד".

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו, נפגש עם שגריר הוותיקן ודן עימו בסידורי האבטחה לקראת הביקור, כ-8000 שוטרים עתידים לאבטח את הביקור.

רב ניצב יוחנן דנינו, מפכ"ל המשטרה, "אנחנו נמצאים בישורת האחרונה לקראת ביקור האפיפיור ביום ראשון הקרוב, משטרת ישראל יחד עם כל הגופים עשתה עבודת מטה מאוד ארוכה בחודשים האחרונים; משרדי ממשלה, משרד החוץ, שירות הביטחון הכללי, עיריית ירושלים משטרת ישראל וגופי ההצלה.

אנחנו ממש בסיומה של עבודת המטה, אני יכול לומר היום שלפי ההתרשמות שלי אנחנו ערוכים מבחחינת הביקור עצמו בכל הייבטים גם בהיבטים הבטחוניים, שלום הציבור והתנועתיים. 
המבצע הזה הוא מבצע מורכב, אנחנו הגדרנו אותו כמבצע לאומי, הוא מזכיר לנו את ביקור אובמה כשביקר כאן, האפפיור בנדיקטוס שהיה פה בשנת 2009, אלה מבצעים מורכבים. להחזיק פה באיזור הזה 8000 שוטרים מעבר לאלה שבשגרה זה אומר שהמבצע מורכב, אבל אין ספק שנעמוד בו בצורה הטובה ביותר". 

תמונה: דוברות חטיבת המשטרה  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה