ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בארנה בירושלים



ראש הממשלה בנימין נתניהו ערך היום (יום ה') ביקור בהיכל הפיס הארנה בירושלים עם ראש העיר ניר ברקת. במהלך הסיור קיבל ראש הממשלה סקירה מקיפה אודות הכיל הפיס שיהפוך להיכל ספורט עם 11,600 מקומות ישיבה

בנימין נתניהו סייר במתחם ההארנה שבנייתו נכנסה לישורת האחרונה לקראת פתיחתו הרשמית בסוף חודש אוגוסט השנה. 

אל הביקור של ראש המשלה בהיכל הספורט הארנה הצטרפו מנכ"ל עיריית ירושלים עו"ד אמנון מרחב, ראש הסגל מיכל שלם, מנכ"ל חברת מוריה , החברה הבונה את ההארנה , דורון נויוירט, מנכ"ל חברת אריאל, החברה שתנהל את ההארנה לאחר השלמת בנייתו, ציון תורג'מן , עובדי חברת מוריה האומנים על הפרויקט ועוד. 

במהלך הסיור ערך נתניהו תצפית גם על קרית הספורט של ישראל ההולכת ומתקדמת עם השלמתו של היציע הדרומי של איצטדיון טדי, בניית היכל הפיס הארנה והבריכה האולימפית שתבנה בסמוך למרכז הטניס.ראש הממשלה בירך על ההשקעה הגדולה הנעשת בירושלים ועל בנייתו של קריתהספורט בירושליםשיהפוך למרכז של ספורט ותרבות מהגדולים בישראל.

בנוסף קיבל נתניהו מדורון נויוירט, מנכ"ל חברת מוריה, חברת הביצוע של עיריית ירושלים בתחום הפיתוח,פיתוח  התשתיות והכבישים בירושלים, סקירה נרחבת על הארכתו של כביש בגין דרום הנמצא בסמוך לקריית הספורט ועל הקווים החדשים של הרכבת הקלה, העתידים להגיע לקרית הספורט והאמורים להוביל את אלפי האוהדים לאיצטידון טדי,ל היכל הפיס הארנה ולבריכה האולימפית.  

היכל הפיס הארנה ירושלים כולל 11,600 מקומות ישיבה ושטחו הבנוי הינו 40 אלף מ"ר. היכל הפיס הארנה יהווה היכל ספורט רב תכליתי שישמש כמשכנה החדש של קבוצת הכדורסל שלהפועל ירושלים  ולענפי ספורט רבים מעבר לכדורסל. בנוסף ייתקיימו בהיכל הפיס מופעי מוסיקה גדולים ומגה הופעות של אמנים מהשורה ההראשונה מהארץ וחו"ל ,מופעי רוק ,פסטיבלים ועוד.

קרדיט צילום : באדיבות עיריית ירושלים 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה