מרחיבים את שערי צדק



הוועדה המקומית לתכנון ובניה בעיריית ירושלים אישרה את התכנית להרחבת המרכז הרפואי "שערי צדק". התכנית כוללת: שלושה מבנים, ביניהם מגדל אשפוז שישמשו למחקר רפואי, לשירותים רפואיים, למתקני אנרגיה וחרום, למסחר, למלונאות ועוד

על פי התכנית המאושרת, יגדל שטח המרכז הרפואי מ- 46 דונם ל- 82 דונם וכן זכויות הבנייה ישלשו את היקפם לכ- 283,000 מ"ר (ללא שטחי חניה).

בית החולים שערי צדק הינו בית החולים בעל שיעור הצמיחה הגבוה ביותר בישראל.

התכנית להרחבת קמפוס בית החולים נובעת בשל הגידול החד במספרם של המטופלים ומקבלי השירותים, על כן הוכנה תכנית מתאר כוללנית האמורה לספק מענה לצרכים המשתנים והעתידיים של המוסד, באמצעות הכנת פרוגראמה חזויה לשנת 2,035.

בקמפוס החדש ייבנו שלושה מבנים חדשים (אחד ישמש כמגדל אשפוז), אשר יבנו בשלביות וישמשו לצורכי בית החולים כגון : מחקר רפואי, שירותים רפואיים, צורכי הסגל הרפואי והסיעודי, שימושים מסחריים תומכים (הסעדה), מלונית, מתקני אנרגיה וחירום ועוד. 

התכנית מבקשת לחזק את ההקשר האורבאני של בית החולים עם האזור הסובב באמצעות  פיתוח שטחים ציבוריים ופיתוח נופי, מתן דגש על שיפור דרכי הגישה והתנועה לצורך הנגשת בית החולים לבאים בתחבורה ציבורית ולהולכי רגל, כמו גם מתן מענה מספק לבאים ברכב פרטי באמצעות הוספת שטחי חניה נוספים (סה"כ היקף של כ- 2,800 מקומות חניה).

התכנית תוכננה על-ידי אדריכל רנדי אפשטיין  ממשרד קולקר, קולקר, אפשטיין אדריכלים.

מצ"ב הדמיה לתכנית, קרדיט: משרד קולקר, קולקר, אפשטיין אדריכלים. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה