חברת החשמל תובעת את הפלסטינים בגין חובות חשמל



חברת החשמל לישראל הגישה לבית המשפט המחוזי בירושלים תביעה נגד חמ"י, חברת החשמל מזרח ירושלים, בגין חשמל שצרכה חברת חשמל מזרח ירושלים ושטרם שולמה

במהלך השנים האחרונות, פנתה חברת החשמל פעמים רבות לחמ"י, הן בכתב והן בעל פה (במסגרת שיחות טלפוניות או במהלך פגישות), בדרישה כי תשלם את חובותיה ותחל לשלם את חשבונות החשמל כסדרם. במסגרת זאת, הדגישה חברת החשמל בפני חמ"י כי אי תשלום החוב פוגע באופן משמעותי בחברת החשמל ומסב לה נזקים רבים. לפיכך, ציינה חברת החשמל, כי אם חוב החשמל לא ישולם, בכוונתה לנקוט נגד חמ"י בכל האמצעים שידרשו.

במהלך החודשים האחרונים התקיימו מגעים אינטנסיבים בין נציגי חמ"י,  נציגי הרשות הפלסטינית ונציגי חברת החשמל, בניסיון למצוא פתרון אשר יאפשר פירעון מלוא החובות. למרבה הצער, ניסיונות אלו לא צלחו בשלב זה. לפיכך, לא נותרה לחברת החשמל ברירה אלא להגיש לבית המשפט כתב תביעה.

 חמ"י אינה משלמת את חשבונות החשמל במלואם ובמועדם, חרף אספקת החשמל הסדירה והתקינה מחברת החשמל. במסגרת התביעה נתבעים חשבונות החשמל שנשלחו לחמ"י עד לחודש אוקטובר 2013, אשר לא שולמו עד היום, בסך מצטבר של כ 531.8 מיליון ש"ח.

התביעה הוגשה לאחר שלטענת חברת חשמל כלו כל הקיצין, ולאחר שכל ניסיונותיה של חברת החשמל לגבות מחמ"י את חוב החשמל כשלו. בחמישי האחרון הגישה חברת חשמל תביעה לבית המשפט המחוזי נגד חמ"י בדרישה שתשתלם את החוב.


תמונה: flash 90

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה