יום הדרכה בהתנדבות



עובדי מרכז המבקרים של הכנסת יתנדבו היום (יום ג') ב"בית של סוזן" במטרה להדריך את הנערים והנערות בהפעלת מרכז המבקרים שלהם. הבית של סוזן הוא סדנת אמנים בו חוברים יחד אמנים ובני נוער בסיכון, במטרה לשלבם בחברה

בנוסף לפעילות האמנותית שיש 'בבית של סוזן', אחת הפעילויות המרכזיות במקום היא מרכז המבקרים. עובדי מרכז המבקרים של הכנסת החליטו להקדיש לנערים ולנערות יום הדרכה על מנת להעניק להם מניסיונם המקצועי בהתנדבות.

"נודע לנו שהנערים והנערות הפעילים במקום זקוקים להדרכה בסיסית באנגלית, כי לעיתים הם מקבלים קבוצות דוברות אנגלית ואוצר המילים שלהם אינו מאפשר להם להדריכם כפי שהיו רוצים", אומרת ליאת שמעוני קוניצקי, מנהלת מרכז המבקרים בכנסת, "הכנו עבורם חוברות עם מילים בסיסיות לשימוש בעבודתם ונעביר להם הדרכה בסיסית באנגלית. בנוסף נקיים במקום עבודות שיפוץ וצביעה ונפיק עבורם סרטון שיווקי".

עובדי מרכז המבקרים של הכנסת יסייעו לנערי "הבית של סוזן" גם לכתוב ולשדרג את אתר האינטרנט שלהם, יעבירו להם סדנת הדרכה כיצד להדריך את המבקרים במקום, יצרו עימם ברושור ומאגר טלפוני וידריכו אותם כיצד להקים צוות טלמרקטינג. כן יביאו למקום ריהוט וציוד שאספו עבורם – שולחן וכסאות, מתקנים לחדרי השירותים והרחצה, מדפים ואדניות.

כל הפעילות מבוצעת על חשבון זמן העובדים  וללא שימוש במשאבי הכנסת.

פעילות התנדבותית זו מצטרפת לפעילויות התנדבותיות רבות של עובדי הכנסת בשנה האחרונה, פעילויות הזוכות לדחיפה ולברכתו של מנכ"ל הכנסת רונן פלוט.  כך למשל, בין השאר, נאספה לפני חג הפסח כמות גדולה מאד של בגדים ומשחקים על ידי העובדים ונתרמה לארגוני רווחה; עובדי הכנסת נרתמו לארוז חבילות קמחא דפסחא עבור הארגון שמנהל הרב דוד גרוסמן; שופצה "חוות בקעה", מרכז יום לנוער בסיכון על ידי עובדי חטיבת התפעול בכנסת; דוברי ועדות הכנסת מעבירים שיעורי אזרחות בחוות הנוער הציוני; מחלקת הטקסים והאירועים ארגנה טקס הדלקת נרות חנוכה בבית חינוך עיוורים ועוד.


התמונה באדיבות דוברות הכנסת


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה