נער בן 14 נפצע קשה לאחר ששאף חומר רעיל



בקיבוץ צורעה (סמוך לבית שמש) נפגע נער כבן 14 באורח קשה. הוא נפגע מחומר רעיל בעת שעבד בריקון זבל פרות לתוך משאית. הנער פונה לבית החולים הדסה עין כרם לאחר החייאה, כשהוא במצב קשה

צעיר בן 14 איבד את ההכרה במהלך עבודה על משאית ברפת בקיבוץ צרעה סמוך לבית שמש, חובשים ופארמקידים של מד"א ואיחוד הצלה ביצעו בו פעולות החייאה, הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם כשמצבו קשה לאחר החייאה.
 
הצעיר הלך עם אביו לעבודה בקיבוץ צרעה וככל הנראה שאף גז מיתן, הוא איבד את ההכרהכ על גג המשאית. לוחמי כבאות אש בית שמש פינו אותו מהגג. 
 

חנן מאיר פארמדיק מד"א ירושלים שהציל את הנער שנפגע ברפת בצרעה מספר: בהגיענו לזירת האירוע , הנער שכב בחלק העליון של מיכל איסוף זבל פרות, כשהוא ללא נשימה וללא דופק, הורדנו אותו בסיוע לוחמי כיבוי האש ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות, ברגע שייצבנו את מצבו , פינינו אותו כשהוא מונשם במצב קשה אך יציב להדסה עין כרם"

יענקי שקול חובש איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה יחד עם חובשים נוספים התחלנו בפעולות החייאה על המשאית עד לחילוצו ע"י טרקטור בסיוע צוותי כיבוי, הצעיר ככה"נ שאף גז רעיל במהלך העבודה ואיבד את הכרתו, נסיבות האירוע נבדקות ע"י המשטרה". 


מהדסה נמסר כי נער בן 14 הגיע ליחידת הטראומה של בית החולים הדסה עין כרם מחוסר הכרה ובהחייאה. צוות הרופאים המשיך את תהליך ההחייאה וכעת הנער עובר בדיקת CT  ויאושפז במחלקה לטיפול נמרץ כללי. 

צילום: דוברות כבאות בית שמש  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה