השייח ראאד סלאח הורשע בהפרעה לשוטר



השייח ראאד סלאח, ראש הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית, הורשע הבוקר (יום ה') בבית משפט השלום בהפרעה לשוטר. באירוע שהתרחש בבדיקה במעבר אלנבי תוך תקיפת שוטרים

בחודש אפריל בשנת 2011 בסמוך לשעה 15:30 ביקש ראאד סלאח  להיכנס לישראל מירדן דרך מעבר אלנבי, יחד עם רעייתו. בשל מעמדו הציבורי הופנו הנאשם ורעייתו לבידוק באגף פנימי ונפרד במעבר.

תחילה ראאד שיתף פעולה בהליך בדיקת מזוודותיו וחיפוש גופני שנערך בו. אך בשלב מסוים ביקשה שוטרת מרעייתו של ראאד להתלוות אליה אל מאחורי פרגוד, לצורך חיפוש גופני. אז הוא החל לצעוק ואמר כי הוא מסרב לחיפוש ברעייתו שכן הדבר פוגע בכבודו ובכבודה.

ראאד נעמד כשרעייתו מאחוריו ומנע מהשוטרת להגיע אליה. מפקד המעבר, שנכח במקום, הסביר לו שמדובר בהליך חוקי, הודיעו כי הוא מפריע לשוטרים ומפר את הסדר וביקשו להירגע ולצאת מחדר הבדיקה. ראאד אמר לרעייתו לצאת מהחדר ולסרב לחיפוש. זאת, הגם שהובהר לו שהחיפוש ייערך במקום סגור ובידי אישה. אז הוזמנו למקום שני שוטרים שהוציאו אותו בכוח מן החדר, הבהירו לו כי הוא מפריע להם בעבודתם וביקשו ממנו להמתין בישיבה במסדרון האגף, סמוך לדלת הכניסה לחדר הבידוק.
לאחר ויכוח קולני התיישב ראאד על הספסל, כששני השוטרים עומדים בסמוך לו וגבם אל הדלת. הוא ישב על הספסל כשתי דקות ואז קם במפתיע וניסה להיכנס אל החדר בכוח, תוך שהדף בידיו את השוטרים ובעט בדלת החדר. הבעיטה פגעה גם בירכו של אחד השוטרים וגרמה לו לחבלה קלה.

השוטרים תפסו את הנאשם, הרחיקו אותו מהדלת והושיבוהו על הספסל. כעבור זמן קצר קם הנאשם ממקומו, נעמד מול השוטרים ודחפם לעבר הדלת בגופו. השוטרים דחפו בכח את הנאשם לאחור והושיבוהו על הספסל.

היום (יום ה') שופט בית משפט השלום, ד"ר אוהד גורדון הרשיע את ראאד סלאח בהפרעה לשוטר.  

תמונה: flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה