כוחות ההצלה נערכים לפסח



מחממים מנועים: כוננות כוחות ההצלה: מד"א ואיחוד הצלה צפויה לעלות החל מערב החג ועד לצאת החג, ותום ימי חול המועד. המתנדבים יעבדו בכוננות מוגברת על מנת להתגבר על עומס המקרים והפניות

כוחות מד"א בכל רחבי הארץ צפויים להיות מתוגברים משמעותית, על מנת שיוכלו להעניק במהירות וביעילות מרבית סיוע לכל מי שיזדקק לכך. גם בארגון איחוד הצלה נערכים לקראת חג הפסח - המתנדבים: רופאים, פרמדיקים וחובשים יעבדו בכוננות מוגברת על מנת להתגבר על עומס המקרים והפניות ולהגיע לכל אדם הזקוק לעזרה במהירות.

מאות העובדים והמתנדבים שיסבו בערב החג לשולחן הסדר בתחנות השונות ברחבי הארץ, יעניקו מענה מהיר, מקצועי ויעיל לכל קריאה אפשרית גם במהלך ליל הסדר, ולאורך כל ימי חול המועד.

לקראת חג הפסח עולים אחוזי הפציעות בקרב הציבור. האוכלוסייה המועדת ביותר לפגיעה היא הילדים. חומרי ניקיון חריפים, שריפת החמץ והטיולים במהלך החג- גורמים לפגיעות רבות. דגש מיוחד יינתן על פעילות במקומות הומי אדם, פארקים, אתרי הפנינג המוניים ואתרי הטיול והנופש ברחבי הארץ.

מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין: "כבכל שנה, ייערכו גם השנה כוחות מד"א באופן מתוגבר במהלך חג הפסח. הכוחות מתודרכים וערוכים לכל תרחיש אפשרי, ויעניקו סיוע מיידי לכל קריאה. אני קורא לציבור להישמע לקריאות שירותי הדם של מד"א ולהגיע לתרום דם ככל שמתאפשר, על מנת לסייע לנו להמשיך לשמור על מלאי דם מספק, לטובת מי שעלולים להזדקק לטיפול במהלך החג.  אני מאחל לכל בית ישראל חג פסח שמח, כשר ושקט".

זאב קשש, יו"ר איחוד הצלה: "בזמן שעם ישראל יוצא לחופשה ולחג הפסח, כל אגפי איחוד הצלה, המתנדבים ומוקד החירום נערכים לכוננות מוגברת על מנת לטפל- במהירות ובמקצועיות בכל הפציעות המתרחשות לפני ואחרי החג כתוצאה משימוש לא נכון בחומרי ניקוי, חוסר תשומת לב במהלך טיולים וכוויות - בזמן שריפת החמץ. אני קורא לציבור לנהוג באחריות ובזהירות מירבית כדי שנעבור את החג בשמחה ובשלום".

בנוסף לכך, קוראים היום במד"א לציבור להתעדכן באמצעי המדיה השונים ולהגיע לתרום דם במהלך ימי חול המועד, עקב המחסור העונתי הצפוי במהלך תקופת החג. על מנת להנגיש את עמדות התרמת הדם לציבור הרחב, יציבו שירותי הדם של מד"א תחנות התרמה בקניונים, באתרי תיירות ובמקומות ציבוריים נוספים ברחבי הארץ.

תמונה ראשית: באדיבות דוברות מד"א, תמונה בגוף הכתבה באדיבות flash 90 




 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה