נפצע בטיול שנתי ונאלץ לשלם 28 אלף שקלים לבית החולים



תלמיד כיתה ה' בבית הספר פולה בן גוריון נפצע לפני כשבועיים במהלך טיול שנתי, התלמיד אושפז בבית החולים וכעת דורש בית החולים תשלום ממשפחתו

לפני כשבועיים במהלך טיול שנתי נפצע ר' (שם בדוי), תלמיד כיתה ה' בבית הספר פולה בן גוריון שבעיר. התלמיד פונה לבית החולים בוא התברר כי ידו נשברה וכן שיש צורך בניתוח. ההורים כמובן לא היססו ופעלו לפי עצת הרופא. 
 
כעת התברר להם כי בית הספר לא מוכן לכסות לא את הוצאות המיון ולא את הוצאות הניתוח, על אף שהפציעה קרתה בזמן פעילות ביה"ס, ועל אף שההורים שילמו את תשלומי החובה המבטחים את התלמיד. בנוגע לניתוח המנהל מסר כי אין זו חובת ביה"ס להשתתף בתשלום, ובעניין המיון קופת החולים אליה המשפחה משתייכת אמרה שהוצאות המיון לא מכוסות ע"י הביטוח שלהם כי הם חברי הקופה רק חודש, ובשביל לקבל את הכיסוי יש צורך להיות חברים ארבעה חודשים.

החובות הללו מסתכמים בסכום שעומד על כ28 אלף שקלים סכום שאין לזוג שום יכולת לשלם.


שלומי דן, ידיד המשפחה, אמר היום בראיון לרדיו ירושלים, במסגרת התכנית 'בדרך הביתה' עם שלום אורן כי התלמיד עדיין נמצא בבית ומחלים מהניתוח שעבר. עוד הוסי שלומי כי המשפחה אינה יודעת איך תשלם סכום שכזה והאם בגלל העובדה שמדובר בתלמיד בית ספר אין זאת אחריות של משרד החינוך לדאוג לטיפול הרפואי.

ממשרד החינוך נמסר בתגובה כי הפניה לא התקבלה אצל הממונה על ביטוחי תלמידים במשרד החינוך. עם קבלתה, הנושא ייבדק באופן מסודר. בהתאם לזאת, המשרד אף ינחה את ההורים כיצד לפעול בנושא.

אילוסטרציה: flash 90

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה