"קונים בשכונה"



יוזמה עסקית של נשות עסקים חרדיות נועדה לעודד את הקנייה בשכונת הר נוף. במסגרת יריד סגנוני הציגו הנשים את מרכולתן כל זאת תחת הכותרת "קונים בשכונה"

יריד מכירות ססגוני נערך לאחרונה בשכונת הר-נוף, על ידי נשות עסקים חרדיות תושבות השכונה. 
האירוע נערך במסגרת יוזמה משותפת, של המינהל הקהילתי, לשכת הרווחה בהר נוף, רשות התעסוקה העירונית בעיריית ירושלים ומט"י ירושלים, אשר התאגדו יחד לפני חצי שנה, והקימו מיזם משותף שיוביל נשים בעלות עסקים זעירים מהר נוף, לחבור יחדיו ולעבור הכשרה אשר תמנף את העסק הפרטי שלהן ואת כלל העסקים בשכונה.

היריד נערך לאחר סדנא במהלכה הבינו הנשים את חשיבות ההתאגדות המשותפת היוצרת רשת חברתית בעלת כוח שיווקי רב יותר. כחלק מהמיזם, הנשים נטלו חלק בסדנא ייחודית שהועברה

 על ידי צוות מט"י ירושלים. הסדנא שילבה תכנים מקצועיים וקהילתיים, ובמהלכה הבינו הנשים את חשיבות ההתאגדות המשותפת היוצרת רשת חברתית בעלת כוח שיווקי רב יותר, ומעניקה פלטפורמה ליצירת שיתופי פעולה וקידום אינטרסים של כלל הקהילה.


היריד עצמו כלל 38 דוכנים שונים ומגוונים אליו הגיעו תושבים רבים בשכונה. בין הדוכנים ניתן היה למצוא מוצרי קוסמטיקה, משחקי ילדים, פאות ראש, כיסויי ראש, ספרים, צלמים ועוד. במקביל התקיימה פעילות ג'ימבורי לילדים ונערכה הצגה לנשים וסדנאות לנשים ונערות.


מנהלת פרויקט לקידום תעסוקה לנשים חרדיות, מיכל יגל אשר יזמה את התכנית סיכמה את האירוע אמרה כי "יריד המכירות היה מוצלח מאוד. הנשים שנטלו חלקה ציבו לעצמן מטרות ועמדו בכולן בניהן יצירת מודעות בקרב הקהילה על ידי החדרת הסלוגן 'קונים בשכונה', יצירת מאגר מידע של בעלות עסקים בשכונה, פרסום ושיווק העסקים וכמובן היריד שהיה מוצלח".

אריאל פרימן, מנהל פרויקטים במט"י ירושלים: "התאגדות בעלי עסקים שכונתית מעצימה את היכולת לפעול ולהשפיע על גורמים שונים, שיובילו לפיתוח וקידום העסקים ולהגדלת הצרכנות המקומית של התושבים. בתקופה הקרובה אנו ניקח חלק במיזמים נוספים ברחבי שכונות ירושלים המקדמים רעיון זה".  

חיים עמר, מנהל הרשות העירונית לתעסוקה בירך על האירוע ואמר כי: "יוזמה זו מצטרפת לשורה ארוכה של יוזמות המשותפות לעיריית ירושלים, מט"י ירושלים וגורמים ציבוריים נוספים, שמטרתה להגדיל את שיעור ההשתתפות בעבודה בקרב האוכלוסייה הירושלמית בכלל, והאוכלוסייה החרדית בפרט, ברגישות הראויה ותוך שיתוף פעולה עם מנהיגי הקהילה".


תמונה: באדיבות יח"צ

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה