משדרגים את המרכז המסחרי



תחת הכותרת 'עושים טוב לשכונה' הגיעו עשרות תלמידי כיתה יא' מבית הספר המסרותי, המשתייכים לפרויקט תמו"ז – תכנית למנהיגות ישראלית וזהות יהודית, יחד עם המורה רחלי בן-נון לשכונת ארמון הנציב, לצביעה וניקיון של המרכז המסחרי

שיתוף פעולה פורה במסגרת יום המעשים הטובים בין רשת 'קואופ שופ' לבין המנהל הקהילתי של תלפיות מזרח וארנונה הצעירה, הוביל לפעילות התנדבותית של תלמידי ביה"ס המסורתי בשכונת ארמון הנציב.  עשרות תלמידי כיתה יא' מבית הספר המסרותי הגיעו לצביעה וניקיון של המרכז המסחרי במקום.

רשת הקואופ שופ דאגה בין היתר למימון הציוד הנדרש לניקיון ולצביעה, ותרמה כיבוד (קרטיבים ושתייה), שחולקו לתלמידים במהלך הפעילות.

אופיר שאזו, מנהל סניף קואופ שופ בשכונה הצטרף לפעילות התלמידיםובירך על היוזמה : "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם המנהל הקהילתי ובית הספר המסורתי. אחד מערכי הרשת הוא התמיכה בקהילה. כרשת הפועלת בתוך השכונה ומשרתת את תושביה חשוב לנו להיות חלק ממנה , החל ממקום מפגש מרכזי לביצוע הקניות אך גם כמקום מפגש חברתי המציע סביבה נעימה ומטופחת. שיתוף פעולה שכזה הוא דוגמא לכך ואני משוכנע שכפי ששיתוף הפעולה עלה ב-2013 כך נמשיך גם ב-2014 בחיזוק קשרים מסוג זה".

יהודה בן יוסף, יו"ר המינהל הקהילתי תלפיות מזרח וארנונה הצעירה אמר: "במסגרת יום המעשים הטובים, היה חשוב לנו כמנהל קהילתי המייצג את תושבי השכונה, לשפר את הכניסה למרחב הציבורי והקהילתי".

גילעד ויטנברג, מנהל המינהל הודה להנהלת הקואופ שופ בתכנון המשותף ובהוצאה לפועל של התכנית, יחד עם בית הספר המסורתי וצוות עובדי המינהל הקהילתי.

תמונות באדיבות יח"צ 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה