איחוד הצלה ומד"א יפעלו בשיתוף פעולה להצלת חיים



הסכם לשיתוף פעולה למען האזרחים נחתם אמש בין ארגון איחוד הצלה ובין מד״א, ההסכם קובע כי כלל קריאות ההצלה בישראל יופנו למוקד הלאומי של מד״א בקו החירום 101, וכונני איחוד הצלה יוזנקו גם הם לכל זירה

אתמול (יום ה') נחתם הסכם שיתוף פעולה מלא בין מד״א, הפועל כארגון ההצלה הלאומי של ישראל, ובין ארגון רפואת החירום איחוד הצלה.

על פי ההסכם שנחתם הערב במעמד ח"כ הרב יעקב ליצמן וראשי שני הארגונים, נקבע כי ארגון איחוד הצלה ימשיך לפעול בכפיפות לרבני הארגון, בעוד הסמכות הרפואית והמקצועית תהיה בכפוף להנחיות משרד הבריאות.

עוד נקבע, כי כלל קריאות החירום וההצלה יופנו למוקד הלאומי של מד״א (מוקד 101). כוחות ההצלה בשטח יפעלו בשיתוף פעולה מלא, וכונני שני הארגונים יוזנקו יחד לכל זירה במידת הצורך.

במד״א מדגישים כי החתימה על ההסכם נעשתה מתוך רצון להמשיך ולפעול למען אזרחי ישראל ולפעול בכל דרך להצלת חיים.

ח"כ הרב יעקב ליצמן במסיבת העיתונאים לאחר חתימת ההסכם: "פעלתי לשלום בית כשהייתי סגן שר הבריאות. בימים של פירוד בין חילונים לחרדים, טוב שאפשר להתאחד כשמדובר בהצלת נפשות. אני מקווה שלא יהיו ויכוחים גם בהמשך"

נשיא איחוד הצלה, אלי ביר אמר במסיבת העיתונאים: "אני שמח שהגענו לרגע הזה, אני מברך ומקווה שמתחילה כאן ידידות מופלאה להצלת חיים, אני באמת חושב שהיום הזה הוא בשורה טובה, בעיקר למתנדבים שעושים את זה לשם שמים, פנינו לעתיד עם כוחות משותפים ועם אחדות מלאה".


יו"ר איחוד הצלה, זאב קשש אמר לאחר חתימת ההסכם: "אנו מברכים על הסכם שיתוף הפעולה אשר המרוויחים הגדולים ממנו הם אזרחי ישראל שיזכו לטיפול מקצועי ומסור משני הארגונים, ברצוני להודות לכל חברי הכנסת שפעלו רבות במהלך כל השנים ע"מ להגיע להסכם זה, ופעלו ופועלים רבות למען הצלחת ארגון איחוד הצלה".

עם חתימת ההסכם החשוב, אמר מנכל מד"א, רמ"ג אלי בין: ״מד״א, כארגון ההצלה הלאומי של ישראל, מחויב לפעול למען הצלת חיים בכל מקום, בכל זמן ובשיתוף כל הכוחות המקצועיים היכולים לסייע. במד"א מברכים את מתנדבי איחוד הצלה שיהוו חלק בלתי נפרד מהפעילות למען הצלת חיים בישראל. הארגון מצטרף לפעילות לצד כוחות מד״א, ואין לי ספק שיחד נעשה ונצליח״.|

תמונות באדיבות flash 90

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה