מסיבת פורים נשיאותית



נשיא המדינה שמעון פרס ערך הבוקר (ה') "מסיבת פורים נשיאותית" לשכניו- ילדי גן "בית-הילד" הנמצא בשכנות לבית הנשיא. לילדים הצטרפו גם נציגות של ילדי עוטף עזה אשר סובלים בימים האחרונים מירי הטילים לעבר יישוביהם

הנשיא קיבל את הילדים המחופשים בשירי חג, והסביר להם על המצב בדרום: "ילדים יקרים, אתם בטח יודעים שאתמול ירו עלינו טילים מרצועת עזה. אבל אנו החלטנו להמשיך בשגרת יומנו. אני שמח לראות כאן שתי ילדות מעין-הבשור, שתי ילדות אמיצות אשר אתמול ירו על הבית שלהן טילים, ובכל זאת באו במיוחד היום לחגוג איתנו כאן בירושלים".

 
הנשיא אירח את ליה בת ה-6  ומיקה בת ה-10, המתגוררת בשטח המועצה האזורית אשכול נענו להזמנתו של הנשיא ובאו לחגוג עימו ועם ילדי השכונה את חג-הפורים. שתי ילדות אמיצות אשר אתמול ירו על הבית שלהן טילים, ובכל זאת באו במיוחד היום לחגוג איתנו כאן בירושלים".

הנשיא פנה לליה ומיקה וביקש מהן לספר לילדים על החוויות הקשות מהיממה האחרונה. מיקה סיפרה לנשיא כי:"  ישנו עם כל המשפחה בממ"ד הלילה, כי היו פיצוצים וטילים" ואילו אחותה הקטנה ליה הוסיפה: "אני רגילה לזה כי בשנה שעברה היה עמוד ענן ולא היינו בגנים ובבתי הספר. כשיורים עלינו ואני שומעת בומים – אני קצת עצובה כי אני רוצה לחיות בשלום עם כל הארצות". הנשיא פרס התעניין ושאל את ליה האם היא נבהלת כאשר היא שומעת את רעש הפיצוצים. ליה ענתה לנשיא כי: "כשאני שומעת פיצוץ אני רצה לממ"ד תוך 15 שניות". לאחר מכן סיפרו השתיים לנשיא על התחפושות שהכינו להן לכבוד חג-הפורים, וציינו כי התחפושות כבר מוכנות למסיבת הפורים שתיערך מחר.

הנשיא פרס העביר מסר חשוב לתושבי עוטף עזה:  "אני מאחל לכל ילדי עוטף עזה, בשם אזרחי ישראל,  שיהיה חג פורים שמח, כל כך מגיע לכם. תמשיכו להיות ילדים אמיצים וטובים, גאווה לכל העם".

בסוף האירוע חילק הנשיא משלוחי מנות לכל הילדים, בירך אותם לכבוד החג וערך עימם תצוגת תחפושות של פורים.  

קרדיט צילום: מארק ניימן / לע"מ 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה