כתב אישום נגד תושב אבו טור בגין אונס



פרקליטות מחוז ירושלים, הגישה היום (יום א') לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב אבו טור שבירושלים בן 19, בגין ניסיון אינוס, ניסיון למעשה סדום, מעשה מגונה בכוח, תקיפת שוטרים בנסיבות מחמירות ועבירות נוספות

על פי כתב האישום, בחודש פברואר האחרון, שהה הנאשם באזור גן הפעמון בירושלים לאחר ששתה שתייה חריפה. סמוך לשעה 1:00, המתלוננת, ילידת 1967, הלכה על המדרכה הסמוכה לגן. הנאשם, שהבחין במתלוננת, פסע לעברה באיטיות, הביט לצדדים על מנת לוודא כי אין אנשים בסביבה, ולאחר מכן, הגביר מהירות צעדיו, תפס במתלוננת, משך אותה ודחפה לתוך הגן, תוך שהיא צועקת: "מה אתה עושה". הנאשם הורה למתלוננת להיות שקטה וחסם את פיה, תוך שהוא מכאיב לה. לאחר מכן, הניח הנאשם את המתלוננת על הקרקע וניסה לבצע בה מעשה אינוס ומעשה סדום ועשה בה מעשים מגונים.

כתוצאה ממעשי הנאשם, נגרמו למתלוננת דימומים בפניה, חתך בצד אפה, שטף דם בשפתה העליונה וחתך בשפתה התחתונה והיא סבלה מכאבים במשך מספר ימים.

עוברת אורח שראתה את הנאשם תוקף את המתלוננת ושמעה את צרחותיה, הזעיקה משטרה למקום. כשהנאשם הבחין בשוטרים המתקרבים, אמר למתלוננת תוך שהוא לוחץ בחזקה על חזה, למסור להם, כי הוא חבר שלה, בניסיון לגרום לה למסור הודעת שקר במשטרה. כאשר השוטרים כבלו את הנאשם, הנאשם טען בכזב כי המתלוננת היא חברתו ותקף את השוטרים.


היום (יום א') הוגש נגדו כתב אישום. 

תמונה: flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה