זאב גולדנברג מונה למנהל האגף לשיפור פני העיר בעיריית ירושלים



זאב גולדנברג, סגן מנהל האגף לשיפור פני העיר והממונה על הבטיחות נבחר זאת במסגרת מכרז, למנהל האגף לשיפור פני העיר

גולדנברג, יליד 1954, בן קיבוץ טירת צבי, עובד בעיריית ירושלים משנת 1993 בתפקידים שונים בעירייה בנושאי שיפור פני העיר, בטיחות בדרכים ועוד. גולדנברג, המשמש כיום סגן ומ"מ מנהל אגף שיפור פני העיר שימש בעבר כממונה על הבטיחות בדרכים, פקיד היערות ומנהל מערך הרמזורים בעירייה.

גולדנברג, רס"ן במילואים, בוגר סיירת צנחנים, בעל תואר ראשון במינהל עסקים וניהול במגזר הציבורי והנדסאי מכונות בהכשרתו.

האגף לשיפור פני העיר מוביל את  הטיפול בשטחי הציבור הפתוחים בעיר, גני המשחקים והפארקים ברחבי העיר. כמו כן אחראי האגף על אחזקת הכבישים והמדרכות בעיר ומערך התאורה בכל רחבי העיר.

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, בירך על המינוי ואמר "גולדנברג הוא בעל ניסיון עשיר ורחב בירושלים ומכיר בה כל פינה. בשנים הקרובות יפעל האגף לחידוש כל 600 גני המשחקים בשכונות, ריבוד עשרות ק"מ של כבישים ומדרכות בעיר, פיתוח ושידרוג התאורה ברחובות, פיתוח פארקים ושטחים פתוחים בשכונות לרווחת התושבים. ירושלים תהפוך לעיר עם איכות חיים טובה יותר עבור ילדי העיר, המשפחות הצעירות וכל התושבים".

מנהל אגף שפ"ע הנבחר זאב גולדנברג ציין  "אני מודה לראש העיר ומנכ"ל העירייה על האמון שניתן בי. האגף לשיפור פני העיר אחראי על תחומים הנוגעים לשגרת יומו של כל תושב בעיר ואנו נפעל בשיתוף פעולה מול כל הגורמים לשפר ולשדרג את המרחב הציבורי בשביל תושבי העיר".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה