ח"כ אריה דרעי בראיון לרדיו ירושלים "חיזוקה של הדסה זה חיזוקה של כל הרפואה"



הערב (יום א') יפגשו אישי ציבור, חברי כנסת, אישי ציבור, ראשי מועצות אזוריות, עיריות ומוכתרים אזוריים לפגישת הזדהות עם בית החולים הדסה עין כרם לאזור ופגישה עם ועדי הרופאים והעובדים למען הצלת בית החולים

היום (יום א') בשעה 17:30 יתייצבו חברי כנסת, אישי ציבור, ראשי מועצות אזוריות, עיריות ומוכתרים אזוריים לפגישת הזדהות עם בית החולים הדסה עין כרם לאזור ופגישה עם ועדי הרופאים והעובדים למען הצלת בית החולים.
 
ח"כ אריה דרעי בראיון לרדיו ירושלים בתכנית 'בדרך הביתה' בהגשת שלום אורן. אמר כי "לצערי הייתי לא מעט בתקופה האחרונה בבית החולים, ואני רואה את התנאים שהם עובדים ואת המסירותך שהם עובדים. תסתכלו על הרבה בתי חולים אחרים הדסה היא זו שמכשירה אותם, והדסה מכשירה את הרופאים הטובים שיש לנו במדינה. אין ספק שחייבים תכנית הבראה וכל צד חייב לתת את החלק שלו. אנחנו באים להזדהות ולהגיד אנחנו רוצים לשמור על ירושלים ולחזק אותה, ולהגיד לצוות הרפואי יישר כוח, אל תעזבו אותנו ותמשיכו לתת את השירות שנתתם עד היום באהבה ובמסירות. חיזוקה של הדסה הוא חיזוקה של כל הרפואה בארץ. לא רק אנחנו נהנה מהדסה, זאת בגלל שהם מספקים רופאים ברמה בכירה".

לשמיעת הראיון המלא:



תמונה: flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה