חשד: 4 נערים חשודים ששיחקו בעט לייזר ועיוורו את בן כיתתם



חוקרי מרחב מוריה עצרו לחקירה 4 נערים כבני 13-14, תלמידי בית ספר בדרום העיר, החשודים שלפני כ-10 ימים האירו בעט לייזר לעבר עינו של בן כיתתם ובכך גרמו לו נזק בלתי הפיך עד עיוורון. אביו של הילד הנפגע: "אנחנו בהלם ממה שקרה לבן שלנו"

החשודים ככל הנראה האירו בעט לייזר שנרכש ע"י אחד מהם בפיצוצייה סמוך לביה"ס, לעבר עינו של בן כיתתם בשעת משחק. כתוצאה מכך, נגרם נזק בלתי הפיך לעינו של התלמיד עד עיוורון.

לאחר המעשה, התלמיד המשיך בלימודיו כבשגרה, ולאחר שחלה החמרה בראייתו פנה להוריו ולביה"ס, ובעקבות כך השעה ביה"ס את 3 התלמידים, והאם הגישה תלונה במשטרה.
4 התלמידים נעצרו לחקירה, ושוחררו בסיום חקירתם בתנאים. חקירתם נמשכת.

בשיחה עם אתר "ירושלים נט" אמר אביו של הילד הנפגע שהוא המום ממה שקרה לבן שלו, והוסיף כי קשה לו לחשוב על העובדה שבנו איבד את ראייתו בעין אחת. אביו של הילד הוסיף כי קשה לו להתראיין.


יושבת ראש ועד ההורים של בית הספר מסרה לנו: "העניין נמצא בחקירה של המשטרה ושל משרד החינוך. בבית הספר עוברים בין הכיתות, ולתלמידים ניתנה פעילות חינוכית בנושא - גם בהקשרו הכללי של המקרה, קניית הלייזר והמעשה עצמו. הילדים המעורבים הושעו מבית הספר, ובנוסף, הנהלת בית הספר שוחחה עם המשפחה של הילד הנפגע".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה