תכנית הצהרונים המסובסדים מתרחבת



בשורה להורים הירושלמים: עיריית ירושלים גייסה תקציב של 33 מיליון ₪ ממשרדי החינוך והאוצר להרחבת רפורמת הצהרונים המוזלים גם לכיתות א-ב במערכת החינוך בירושלים

תוספת התקציב באה לאחר מספר שבועות של שיח שקיים ברקת עם האוצר להגדלת התמיכה בעיר בכלל התחומים ובתחום החינוך.
תוספת התקציב תאפשר הרחבה של התוכנית החל משנת הלימודים הקרובה  (תשע"ה).

רפורמת הצהרונים הציבוריים בירושלים היא בשורה משמעותית וחסרת תקדים למשפחות הצעירות בירושלים, וכבר השנה נפתחו מאות צהרונים איכותיים במחיר שווה לכל נפש, הזול במאות שקלים מהמערכות הפרטיות.במסגרת התכנית הפועלת כיום רק בגני הילדים ניתנות תוספות פדגוגיות וחינוכיות נוספות בצהרונים. בנוסף ניתנות הנחות להורים עובדים והנחות נוספות למשפחות על פי מצבם הסוציואקונומי.

 
בימים אלו, מינהל החינוך החל בגיבוש התכנית והתאמתה לכיתות א'-ב' בחינוך הרישמי.

ארגון הורים למערכת החינוך בירושליםבירך את ראש עיריית ירושלים ניר ברקת ומשרדי הממשלה על ההישג החשוב של הרחבת תכנית הצהרונים מהגנים לכיתות א'-ב'. אין ספק כי הדבר מהווה צעד נוסף בשיפור משמעותי של מערכת החינוך העירונית, וניתן רק לקוות כי ירושלים תמשיך לשמש דוגמא ומופת ארציים לחינוך איכותי.

פז כהן, יו"ר הארגון: "ארגון ההורים ימשיך לסייע ולדחוף לחיזוק מערכת החינוך העירונית. שיתוף הפעולה עם העירייה בהטמעת תכנית הצהרונים המורחבת יהווה יעד אסטרטגי חשוב בשנה זו. אנחנו מודים לראש העיר, לשר החינוך ולשר האוצר על נכונותם להקשיב לצרכי ההורים"

 
אילוסטרציה: flash 90

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה