טכנאי הגז החשוד ברשלנות יוכל לשוב לעבודה משרדית בלבד



היום (יום א') קבע בית משפט השלום כי טכנאי הגז, החשוד ברשלנות בפיצוץ הגז בירושלים יוכל לשוב לעבודתו ביום רביעי, עם זאת קבע בית המשפט כי הטכנאי ישוב לעבודה משרדית בלבד ולא יוכל לעבוד בסניף ירושלים

כזכור, טכנאי הגז חשוד ברשלנות בעקבות מותם של ארבעה בני אדם. בפיצוץ נהרגו אברהם טופאן בן 56 אשתו גלית בת 42 ובנם יוסף חיים בן השנתיים, שבוע שעבר נקבע גם מותה של לינדה שוורץ בת ה-50. 

בדיון אמרה המשטרה כי "כרגע מחומר החקירה עולה כי המשיב (הטכנאי) לא עבד נכון ויש לו חלק נכבד במה שקרה. עולים גם חשדות לגבי טיפול לקוי גם באירועים בשנים הקודמות שלו, כרגע שהמשיב טיפל בכל גילה כטכנאי גז, באותו קומפלקס הוא הכיר את כולם, וכל האזור היה שייך לחברת סופר גז".

עם כל זאת הוסיפה המשטרה כי הנהלים מדברים על כך שהטכנאי אינו רשאי לעזוב את המקום עד שנמצא מקור הדליפה. 

עד עתה נחקרו, בין היתר, מנהל סניף ירושלים של סופר גז וכן המנהל הטכני של הסניף באזהרה. עוד יצויין כי מנהל הסניף וכן המנהל הטכני ממשיכים לעבוד בחברת סופר גז עד רגע זה, נפגשים בכל יום במסגרת עבודתם ובעניינם לא הביעה התביעה כל חשש לשיבוש הליכים.

היום (יום א') קבע שופט בית משפט השלום, שמואל הרבסט, "כי מוטב יהיה שהמשיב בשלב זה לא יעסוק בעבודות טכניות הקשורות לגז עד שתתברר נקודה זו, ונדמה כי ענין זה מוסכם אף על המשיב בשל מצבו ובשל החקירה המתנהלת".

על כן נקבע כי הטכנאי לא יעבוד עד ליום רביעי הקרוב וחופשתו הכפויה תימשך, לאחר מכן יוכל הטכנאי לעבוד בעבודה משרדית בכל סניף של החברה למעט סניף ירושלים, עוד נקבע כי החל מ-16.2 ועד 1.4 לא יעסוק הטנכאי בכל עבודה טכנית הכרוכה בתשתיות גז כנותן שירות וכמטפל בתשתית. 

תמונה: באדיבות אודי גל דובר כבאות והצלה


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה