חשד להרעלה נוספת בעיר



משפחה נוספת הגיעה לבית החולים שערי צדק עם ילדה בת 3 שיש לה את אותם סימנים עימם הגיעו הילדים של משפחת גרוס. סמנכ"ל בית החולים שערי צדק: אנחנו נשאיר את הילדה ללילה להשגחה, אך צריך להרגיע, כי הייתה חשיפה לחומר הדברה שמידת הרעילות שלו נמוכה"

זוג הורים וילדיהם הגיעו לבית החולים שערי צדק מחשש להרעלה: צוות כיבוי אש הוזעק בשעה האחרונה לישוב מכמש בגזרת בנימין לאחר שדווח שאם ובתה חשו לא בטוב לאחר הדברה שבוצעה בביתם.

האם ובתה פונו לטרם לקבלת טיפול רפואי, לטענתם מדובר באותו מדביר שעשה את ההדברה למשפחת גרוס. הרופא בטרם החליט לפנות אותם, צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותם לבית החולים שערי צדק לאחר שהילדה בת ה-3 של המשפחה חשה כאבי ראש, שלשולים וחום.
צוות נשלח לתחקר את המדביר בבית מעצר בירושלים לבירור הנושא, לאחר זמן מה התגלה כי לא מדובר באותו מדביר שריסס בביתם של משפחת גרוס.

ד"ר עופר מרין, סמנכ"ל בית החולים שערי צדק ומערך הטראומה, מסר לנו כי "לפני שעה הגיעה משפחה אב אם ושתי בנות בנות 3 ו-14 שבוצעה אצלם הדברה בביתם, לטענתם על ידי המדביר שביצע את ההדברה אצל המשפחה שהגיע אתמול. הערב הם התלוננו שהופיעו אצלם סימפטומים של הקאות, שלשולים וכאבי ראש, טרם הפנה אותם אלינו הם הגיעו במצב כללי טוב, הבדיקות דם שלהם תקינות וזה שונה מהמשפחה שהגיעה אתמול. דרך המשטרה ביררנו עם המדביר באיזה חומר נעשה שימוש ומצאנו שנעשה שימוש בחומר אחר. מדובר בחומר מסוכן הרבה פחות, הרעילות שלו נמוכה, אנחנו נשאיר את הילדה ללילה להשגחה, אך צריך להרגיע, כי הייתה חשיפה לחומר הדברה שמידת הרעילות שלו נמוכה".

תמונה: באדיבות דוברות כבאות והצלה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה