שוחרר ממעצר מדביר החשוד שגרם למותן של הילדות



המדביר לאמא: "מדובר בחומר מסוכן, אם תריחו ריח תברחו מהבית", בית המשפט האריך מעצרו ביום אחד והוטל איסור פרסום על שמו וזהותו

בית משפט השלום בירושלים האריך ביום אחד את מעצרו של המדביר החשוד בגרימת מוות ברשלנות ושימוש רשלני בחומר רעיל, שגרמה למות שתי האחיות אתמול בירושלים. המעצר הוארך עד יום ו', היום (יום ו') שוחרר ממעצר המדביר. עד יום שני החשוד ישהה במעצר בית. בית המשפט לא קיבל את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו בחמישה ימים.

נציג המשטרה פנחס סרי-לוי טען בדיון כי "בת אחת נפטרה במהלך האירוע והבת השניה כמה שעות לאחר מכן. מחקירת האירוע עולה שיום קודם המשפחה ביצעה הדברה. המדביר השתמש בחומר מסוכן. היה אמור לחזור ביום שישי לאוורר את החומר אחרי שאטם אותו. לפי הודעתו ברגע שהחומר דולף הוא מסוכן. כמו כן אמר לאמא שהחומר מסוכן ואם יריחו ריח שיברחו מהבית".


עו"ד משה שיפמן המייצג את המדביר החשוד: "מדובר בעובד שעובד שנים מאוד אחראי וותיק, איש נורמטיבי ללא כל עבר פלילי. הוא הראשון שרץ לבית החולים והסביר לרופאים באיזה חומר השתמש ונתן להם בקבוק עם דגימה של החומר בו השתמש. האיש באופן טבעי עשה כל מה שהוא יכול לעזור לרופאים ולחקירה, הוא שיתף פעולה עם החוקרים ולכן הוארך מעצרו עד מחר".

שופט בית משפט השלום, יצחק שמעוני, אמר היום בדיון כי "הלב כואב נוכח הטרגדיה האיומה של המשפחה. אין מחלוקת על קיומו של חשד סביר לביצוע העבירות של החשוד. מדובר בחשוד ללא כל עבר פלילי, בנוסף הוא משתף פעולה עם המשטרה, ולא קיימת מסוכנות מצידו". כאמור ישאר החשוד במעצר עד למחר (יום ו') בשעה 14:00, לאחר מכן ישאר במעצר בית עד ליום שני. בנוסף, "נאסר על החשוד ליצור קשר עם כל גורם הנוגע לעיסוקיו ולקשוריפ בפרשה בעת שהייתו במעצר בית".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה