וינשטיין דבק בעמדתו: מתנגד לערעורים שהוגשו נגד קיום בחירות חוזרות בבית שמש



היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין הוציא היום (יום ג') תגובה בנוגע לבקשות הערעור בנוגע לקיום בחירות חוזרות בעיר בית שמש ואמר "על שתי הבקשות להידחות, יש לקיים בחירות חוזרות ולקוות שהפעם יהיו הבחירות יום חגה של הדמוקרטיה"

עמדת היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, הוגשה היום (יום ג') בתגובה לשתי בקשות ערעור בעניין הבחירות בבית שמש.

כזכור, בית המשפט המחוזי קיבל את ערעור היועץ המשפטי לממשלה על הבחירות בבית שמש, והורה על ביטול הבחירות שהתקיימו - הן ביחס לבחירות לראש הרשות המקומית והן ביחס לבחירות למועצת הרשת המקומית. מה שאומר שעתידות להתקיים בחירות חדשות.

כשבועיים לאחר החלטת בית המשפט המחוזי, הגישו ערעור משה אבוטבול, ראש העיר הנבחר, מאיר בלעיש, אחד המועמדים לבחירות בעיר, ותנועת "דור אחר חב"ד" בראשותו. בערעור נטען כי כמות התעודות המזויפות, ואין בה כדי להשפיע על הבחירות שהתקיימו שכן מדובר בכמות קטנה.

הבחירות כזכור, התקיימו ביום 22.10.2013. לראשות העיר נבחר מר משה אבוטבול. המועמד השני אחריו היה מר אלי כהן. ההפרש ביניהם עמד על 956 קולות. 

כעת לאחר שערערו על החלטת בית המשפט המחוזי בבקשה שאין לקיים בחירות חוזרות היועץ המשפטי לממשלה הודיע כי הוא סבור שדינן של שתי הבקשות להידחות, כך שפסק דינו של בית המשפט המחוזי - על מכלול קביעותיו והנמקותיו החשובות – יוותר על כנו.

עוד הוסיף כי בית המשפט צדק בהחלטתו וכי הליקויים שהוכחו בפניו עלולים היו להשפיע על תוצאות הבחירות, על כן צדק בית המשפט בהחלטתו כאשר הורה על ביטול תוצאות הבחירות לרשויות המקומיות בבית שמש. ויש לקוות כי הפעם יהיו הבחירות בבית שמש יום חגה של הדמוקרטיה".

 

תמונה: flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה