מנכ"ל העירייה יוסי היימן התפטר



לאחר סידרת עימותים וויכוחים שבאו לידי ביטוי בישיבה האחרונה הודיע מנכ"ל העירייה, יוסי היימן, כי החליט לסיים את תפקידו לאחר 3 שנים

יוסי היימן, נחשב לאיש אמונו של ברקת, והתפטר מתפקידו לאחר ישיבה סוערת וסדרת עימותים שהיו בין השניים כככל הנראה על רקע מינוי ראש מטה ברקת למשנה למנכ"ל. היימן הסביר כי החליט לנסות ולמצות את עצמו בכיוונים נוספים.

ראש העיר קיבל את בקשתו והשניים סיכמו כי המנכ"ל יכהן בתפקידו עד להגעתו של מנכ"ל חדש וביצוע תהליך חפיפה מסודר מנכ"ל העיריה
ראש העיר הודה להיימן על שלוש שנים בהן שימוש כמנכ"ל העירייה וציין כי "בשנים האחרונות היה היימן שותף מרכזי להובלתה של בירת ישראל לשגשוג וצמיחה ולרפורמות הרבות שנערכו הן בעיר והן בעירייה. אני מודה לו בשם תושבי ירושלים על שירותו למען העיר, מאחל לו הצלחה בהמשך דרכו ובטוח כי ימשיך לתרום לירושלים בכל תפקיד אותו ייבצע".

בכוונת ברקת להביא לוועדה למינויי בכירים את מועמדותו לתפקיד של עו"ד אמנון מרחב, המשמש כיום כיועץ המשפטי לעירייה.

לאחר אישור המנכ"ל החדש בוועדה למינויי בכירים בעירייה, תיערך חפיפה מסודרת בין המנכ"ל היוצא למנכ"ל הנכנס.

מרחב, 48, נשוי ואב לשלושה, בעל תואר ראשון במדע המדינה מאוניברסיטת ת"א ותואר ראשון נוסף במשפטים מהמכללה למנהל, שימש בעבר כבעלים ושותף מנהל בפירמה "מרחב-דוד" אשר התמקדה בתחום המשפט הציבורי- מנהלי ברשויות מקומיות ואיגודי ערים. בעבר אף שימש כתובע עירוני מטעם היועץ המשפטי לממשלה. בין השנים 1998-2003 כיהן מרחב כסגן ראש עיריית מודיעין, והחזיק בתיק החינוך בעיר. בין השנים 2006-2008 כיהן כיו"ר דירקטוריון החברה הכלכלית - העירונית לפיתוח מודיעין, ומשנת 2011 משמש כיועץ המשפטי של עיריית ירושלים. 

 

תמונה: flash 90

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה