נוטעים בכיף



תלמידי כיתות ג' מבתי ספר קשת ורעות יחד עם קשישים הפעילים בבית הופמן יצאו הבוקר (ד') לנטוע שתילים בגינה הקהילתית הסמוכה לבתי הספר. גם נשיא המדינה שמעון פרס, פתח הבוקר את חגיגות הט"ו בשבט, באירוע נטיעות עם עשרות ילדים בגינת בית הנשיא

חוגגים ט"ו בשבט: בעיר ירושלים מתקיימות נטיעות בבתי הספר השונים, בבתי הספר רעות וקשת התקיימו הבוקר (יום ד') נטיעות יחד עם טקס חגיגי לכבוד החג. 

ראש העיר, ניר ברקת, לקח חלק בנטיעות.

החג מצויין השנה בסימן עצי פרי, חיסכון במים ומחזור.

שירה פרי, תלמידת כיתה ג' בבית הספר קשת סיפרה בראיון לרדיו ירושלים: "במסגרת חגיגות החג כל שכבה עושה פעילות שלומדת את החג כמו סדר ט"ו בשבט. אני אוהבת את נטיעות העצים כי מדובר ביציאה לשטח ותרומה לסביבה". 


גם נשיא המדינה, שמעון פרס, פתח את חגיגות ט"ו בשבט באירוע נטיעות עם עשרות ילדים בגינת בית הנשיא. הנשיא שר עם הילדים את שירי החג המסורתיים וברך את כל עם ישראל לרגל הט"ו בשבט ואמר:" אנחנו חוגגים את הט"ו בשבט כאן בבית הנשיא ובכל הארץ- חג הנטיעות. הסערה הגדולה שחווינו גרמה להרס נורא של עצים יפיפיים, ואני גאה יחד אתכם לחדש את העצים שנפגעו בסערה, ולחגוג את חג הט"ו בשבט". הנשיא הסביר לילדים על עץ השקדייה ואמר: "אנחנו נוטעים היום את השקדייה- יפיפייה, חמה ומלאת חיים- הפרחים שלה מניבים ריח נפלא והשקדייה עצמה מניבה את הפרות". מיד לאחר הברכה נגש הנשיא עם הילדים למלאכת השתילה, הנשיא נטע עץ השקדייה יחד עם הילדים אשר נטעו בנוסף, את מגוון פרחי ארץ ישראל בגינת בית הנשיא. 

תמונה נשיא: מארק ניימן/ לע"מ

     


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה