התיכוניסטים מאיימים בשביתה; גם בירושלים



מועצת התלמידים הארצית החליטה לשבות מחר אם לא תחול התקדמות במשא ומתן עם ארגון המורים, שהכריז על עיצומים בבתי הספר העל יסודיים

לטענת מועצת התלמידים המאבק של ארגון המורים בא על חשבונים ופוגע בהם. ארגון המורים הודיע כי לא יקיים כל פעילות מחוץ לכותלי בית הספר מה שאומר שהטיולים והפעילויות גיבוש כמו המסע לפולין וכל הטיולים יתבטלו. על כן הודיעה מועצת התלמידים כי אין סיבה שהמאבק של המורים יבוא על חשבונים למרות שהם תומכים במאבק המורים. 
 
אתמול (יום ב') פנו נציגי מועצת התלמידים לשר החינוך, שי פירון וליו"ר ארגון המורים, רן ארז. וביקשו לקיים פגישה במטרה לקדם פתרון למצב. 
 

הבוקר (יום ג') בראיון לרדיו ירושלים אמרה חן ניאזוב, יו"ר מועצת התלמידים העירונית בירושלים כי אם לא יימצא פתרון עד מחר, חלק מתהיכונים בירושלים ישבתו, בנוסף ישבתו תיכונים נוספים ברחבי הארץ "בסופו של דבר העיצומים של המורים פוגעים בנו וזה לא הדרך, אנחנו בסופו של דבר רוצים להילחם על כך, הרצון שלנו ושל המורים הוא אותו דבר, אנחנו כן מאמינים שהמורים זקוקים לתנאי שכר הוגנים אך זה לא בסדר שזה יבוא על חשבוננו, לא מדובר רק על הטיולים השנתיים אלא לכל הטיולים שמהווים בסיס לגיבוש התלמידים".


תמונה: flash 90 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה