רוכב אופניים כבן 16 נפצע קשה מפגיעת משאית בשדרות בר לב



תאונת דרכים קשה בגבעה הצרפתית בצומת הסמוך למטה הארצי, רוכב אופניים נפגע על ידי משאית, הוא פונה על ידי פרמדיקים לבית החולים הדסה עין כרם במצב קשה, הנהג עוכב לחקירה

בגבעה הצרפתית בצומת סמוך למטה הארצי נפגע רוכב אופניים כבן 16 על ידי משאית. פרמדיקים פינו אותו במצב קשה להדסה עין כרם, עם פגיעות קשות. 
 
יחיאל שטרן חובש 'איחוד הצלה' סיפר כי "מדובר בצעיר תלמיד ישיבה שהיה בדרכו לישיבה ונפגע ממשאית על פסי הרכבת הקלה, אני וחובשים נוספים הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בזירה, הצעיר נחבל בכל חלקי גופו ופונה לחדר הטראומה בבית החולים הדסה עין כרם, יש לציין שהצעיר באורח נס הספיק לקפוץ מהאופניים שנמחצו תחת גלגלי המשאית מה שמנע בחסדי שמים פגיעה קשה יותר".
 

שלומי בורשטיין כונן 'צוות הצלה' שטיפל באירוע מוסיף: "מדובר במשאית מנוף שחצתה את פסי הרכבת הקלה ופגעה מסיבה לא ברורה בצעיר שרכב על אופניים במדרכה הצמודה לפסים". "כשהגעתי למקום. נמצא הנפגע שרוע ליד לגלגל המשאית. הנעקתי לו סיוע רפואי ראשוני. מצבו קשה והוא סובל מפגיעה בטנית וגפיים תחתונות". עוד הוסיף בורשטיין: מדובר בנס גדול מאוד. בכך שהמשאית עצרה רגע לפני שהגלגלים עלו לגמרי על הנפגע.
 
מהמשטרה נמסר כי הנהג עוכב לחקירה.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה