מפכ"ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו: "להיות ערניים"



על רקע רצף אירועי הטרור בימים האחרונים ביקר מפכ"ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו את השוטר שנפגע בפיגוע הדקירה, רמי רביד ואמר " אני קורא לכולם להיות ערניים, התפקיד שלנו הוא להיערך ולהגביר את הערנות על מנת למנוע אירועים שכאלה"

רב ניצב יוחנן דנינו ביקר היום (יום ד') בבית החולים שערי צדק בירושלים, המפכ"ל הגיע לבקר את השוטר רמי רביד שנפצע בתחילת השבוע בפיגוע הדקירה בצומת אדם. 
 
יוחנן דנינו, התייחס לרצף האירועים שקרו השבוע "אנחנו הערכנו שברגע שיתחיל ניסיון לקדם משא ומתן מדיני אנחנו נחווה עלייה באירועים מהסוג הזה, אירועים קיצוניים, ואכן מה שהערכנו התממש, התפקיד שלנו הוא להערך ולתת מענה ולהגביר את העירנות על מנת למנוע את האירועים הללו, למנוע אותם גם ברגע שהם מגיעים לציבור האזרחי".


 המפכ"ל גם התייחס לשאלה האם הציבור צריך לחשוש ואמר "אני קורא לכולם להיות עירניים, אני רוצה לשבח את נהג האוטובוס והנהגים שהיו עירניים בבת ים. באירועים האחרונים אנחנו רואים שהשוטרים עושים את עבודתם בנחישות יחד עם כל כוחות הביטחון האחרים. אני מאוד מקווה שאנחנו יחד בשיתוף פעולה נצליח לעבור את התקופה הזו. אנחנו צריכים להיות עירניים, אנחנו משטרת ישראל וכל רשיות הביטחון האחרות נהיה שם כדי להגן על מדינת ישראל".


תמונה ראשית: flash 90
תמונה בכתבה: באדיבות חטיבת דובר המשטרה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה