מערכת תדמיתית חדשה לכנסת ישראל



המגמה לתקשורת אינטראקטיבית הנמצאת תחת בית הספר לעיצוב של מכללת אורט ירושלים עמלה בתקופה האחרונה על עיצוב מערכת תדמיתית חדשה לכנסת ישראל

כחלק מפנייתה של הנהלת הכנסת לסטודנטים לעיצוב מכל הארץ, לבנות עבור הכנסת קו עיצובי חדש, אשר יבטא את הקשר החזותי בין המוסד לבין הציבור, החליטו סטודנטים לשנה ב' בבית הספר לעיצוב של מכללת אורט ירושלים להיענות לאתגר החשוב והמעניין והחלו לפני מספר שבועות בעבודה אינטנסיבית סביב הפרויקט.

המרקם המיוחד של הסטודנטים במגמה לתקשורת אינטראקטיבית, תורם רבות לבניית העיצוב החדש לכנסת שכן, במגמה ישנו חתך עשיר של מגוון האוכלוסייה בישראל: חילונים, דתיים לאומים, חרדים וערבים. הפרויקט מלווה על ידי כל צוות המרצים בבית הספר לעיצוב של המכללה.

לצורך הכנת מערכת התדמית החדשה ערכו, לאחרונה, הסטודנטים של אורט ביקור במשכן הכנסת. הסטודנטים סיירו באגפי הכנסת השונים וקיבלו הסבר מפורט על כל אחד מהאגפים: מגילת העצמאות, אולם המליאה ואולמות וועדות הכנסת.

בהמשך התכנסו הסטודנטים באודיטוריום להרצאות אודות המשכן מדובר הכנסת, יותם יקיר ומנכ"ל הלפ"מ, גדי מרגלית וזאת בכדי לקבל כלים נוספים שיעזרו להם בעיצוב המערכת החדשה.

רותי ברקוביץ, מנהלת מכללת אורט ירושלים:" אנו גאים לקחת חלק בתכנון הקו העיצובי של הכנסת. הסטודנטים הצעירים, המהווים את דור המעצבים העתידי של מדינת ישראל וחזונם העיצובי יבוא לידי ביטוי ברעיונות העיצוביים במוסד המסמל יותר מכל את מהות הישראליות".

דני ראובני, מנהל בית הספר לעיצוב :" ''פרויקט זה המתקיים במחלקה לתקשורת אינטראקטיבית בראשותו של ד''ר אוראל, מצטרף לפרויקטים נוספים ומהווה נתבך נוסף בקשר ההולך ונרקם בין מחלקות השונות בביה''ס לעיצוב שבמכללה לבין מוסדות העיר ותושביה, ומחזק את התרומה ההדדית בין השניים".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה