אין לימודים מחר - ירושלים נצורה עד הבוקר



המשטרה סגרה את כביש 1 ואת כביש 443 לפחות עד שש בבוקר. מאות מכוניות תקועות בכניסות לעיר ובתוך העיר . שלג יורד ללא הפוגה

שלג ממשיך לרדת בירושלים, וכדי לא לסכן את בטיחות התלמידים והתושבים הוחלט לא לקיים מחר (יום ו') לימודים בבתי הספר ובגנים בעיר, וכן לא לקיים לימודים ביום שבת במערכת החינוך הערבית במזרח העיר.

במהלך הלילה צפויות טמפרטורות נמוכות שיביאו לקרה וקפיאת הכבישים והמדרכות. העירייה ערוכה לשמירת צירי התנועה המרכזיים פתוחים וקוראת לציבור להימנע מנסיעות עם רכבים פרטיים בצירי התנועה ולנקוט משנה זהירות בתנועה רגלית בעיר.


גם במטה יהודה לאור מזג האוויר הסוער הודיעה המועצה האזורית כי מחר (יום ו') יבוטלו הלימודים באזור ההר הגבוה. בתי הספר בהם לא יתקיימו לימודים: 'אור', 'הדסים', 'לביא', 'קרוב', 'צורים' ו'אמי"ת נחשון'. גם גני הילדים באזור זה יהיו סגורים. כמו כן, לא ייצאו הסעות מאזור ההר הגבוה ואזור המזלג לגוש עציון, ירושלים ובית שמש.

בעקבות התחדשות השלג בירושלים, לוחמי האש משלימים התקנת שרשראות על רכבי הכיבוי והחילוץ.

בנוסף, כביש 1 חסום לשני הכוונים מבן שמן לגינות סחרוב כולל היציאות והכניסות. כך גם כביש 60 לשני הכוונים  בין צומת העוקפים לגוש עציון. חסימות נוספות: 425 חסום לשני הכוונים מהר אדר לאבו גוש, 375 מצור הדסה לחוסן, 90 לשני הכוונים מעין גדי לעין בוקק, 234 גשר צאלים, 241 אורים למגן. אגף התנועה קורא לנהגים להימנע מלהגיע לצירים אלו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה