הוגש כתב אישום נגד תושב ירושלים בגין סחיטה בכוח ואיומים



פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (יום ג') לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד תושב ירושלים בן 45, בגין סחיטה באיומים, סחיטה בכוח ואיומים

על פי כתב האישום, סמוך לחודש ספטמבר 2013 עבר המתלונן להתגורר בבניין שבו מתגורר הנאשם. במהלך ספטמבר 2013, מספר ימים בודדים לאחר שעבר המתלונן להתגורר בבניין ושוחח עם הנאשם מספר פעמים, ביקש הנאשם להצטרף כ"שותף" בחברה שבבעלות המתלונן, העוסקת בחלוקת סולר לבתים פרטיים, מבלי שפירט את מהות ה"שותפות". המתלונן סירב להצעתו. במהלך החודשיים שלאחר מכן, שב וחזר הנאשם על "הצעתו", והמתלונן דחה אותה.

כעבור כחודשיים, איים הנאשם על המתלונן באומרו כי "יזיין אותו ויוציא לו פלטינה פלטינה מהגוף" אם לא יעביר לו חלק מרווחיו בחברה.

במהלך אותה תקופה, במספר הזדמנויות, צלצל הנאשם ארוכות בפעמון הדלת של בית המתלונן, ולא חדל מכך, עד שהיו פותחים לו את הדלת. לאחר שהוציא המתלונן את פעמון הבית, כדי למנוע מהנאשם לצלצל בפעמון, החל הנאשם לדפוק בחוזקה על דלת הבית, עד שהמתלונן היה פותח את הדלת.

בעשרות הזדמנויות שונות, בשעות היום והלילה, נכנס הנאשם במפתיע לבית המתלונן מבלי שדפק על הדלת. הנאשם נהג לאיים על המתלונן, להכות בו באגרופיו ולדחוף אותו, הכל במטרה להטיל על המתלונן אימה ולהניעו לשלם לו.

בהזדמנות נוספת, בחגיגת יום ההולדת של המתלונן בביתו, נכנס הנאשם לבית ללא הזמנה, והתיישב ליד אורחיו של המתלונן. במהלך יום ההולדת, דחף הנאשם את הכיסא שישב עליו המתלונן, וגרם לו ליפול על הרצפה.

ב- 23.11.13 פגש הנאשם את המתלונן בחניון הבית. הנאשם התקרב למתלונן, בעט בו פעמיים, נגח בו בפניו ודחף אותו. כל זאת עשה הנאשם בנוכחות ילדיו של המתלונן. ביתו של המתלונן נבהלה מאוד מהמעשים, עד שעשתה את צרכיה במכנסיה.

הנאשם הוביל את המתלונן כשהוא מחזיק אותו בזרועו, למקום יותר צדדי, חנק את המתלונן ואיים עליו שום באומרו "אתה לא בא לי טוב, אתה צריך לעזוב את הבניין", והמשיך לאיים כי 'יוציא לו פלטינות מהגוף', אם לא יעביר לו חלק מרווחיו בחברה.

 בנוסף, הנאשם מואשם כי בעת מעצרו בגין האירוע המתואר לעיל איים על סוהר בבית המעצר "מגרש הרוסים".

 

כאמור היום (יום ג') הוגש נגדו כתב אישום.

 

תמונה: flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה