נפתח מרוץ הלפיד



נשיא המדינה שעון פרס פתח היום (יום ה') את אירועי "מירוץ הלפיד" של ארגון נכי צה"ל בטקס חגיגי שהתקיים בבית-הנשיא בירושלים, בטקס השתתפו כ-200 נכי צה"ל המשתתפים מידי שנה ב 'מירוץ הלפיד'

הנשיא בירך את המשתתפים ואמר:" בשבילי- נכים הם יותר מסמל של מדינת ישראל אלא עמוד תווך. אתם התנסיתם באש. אתם במלחמה, לא רק נגד אויב, אלא גם נגד הקשיים והכאבים האישיים. כל אחד נלחם פעמיים – פעם נגד אש אויב  ופעם נגד כאב הפציעה. העובדה שלא איבדתם את רוחכם, מראה שאתם סמל של המתנדבים בעם, של הגאים בעם, שנותנים לעם תקווה ומשמשים דוגמא אישית. אני יודע שזו לא מלחמה שנגמרת עם הזמן. להפך, עם חלוף הזמן זה הולך ונהיה קשה. ציבור כמוכם הוא ציבור נהדר, כל העם גאה בכם. כולם גאים בכם, העתיד מלא בגבורתכם. אתם הלב הפועם של העם הזה, לב פועם במחיר כבד, לב פועם ברוח גדולה, ולב פועם הן של ההיסטוריה והן של עתידנו".

יו"ר ארגון נכי צה"ל, חיים בר, נשא גם הוא דברים ואמר: " עם ישראל עדיין חי על חרבו, לכל דור ודור האתגרים והמאבקים שלו, ואנו חברי הארגון ממשיכים לשלם את מחיר המאבק הזה. הנוכחים פה היום, נכי צה"ל,  קשרו את גורלם בגורל העם, סיפורי הגבורה ואומץ הלב, הם המושגים המתחברים במודעות של כולנו.  סיפורים של ניצחון הרוח על הגוף הפכו לחלק בלתי נפרד ממסע חיינו".

בטקס השתתפו כ-200 נכי צה"ל הסובלים מנכויות שונות ומשתתפים מידי שנה במרוץ הלפיד של הארגון. השנה בשל הגשם הכבד התקיים האירוע באולם בית הנשיא ולא כלל את ההזנקה המסורתית.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה