נתפסו החשודים שיידו אבנים בשכונת ארמון הנציב



במהלך הלילה שוטרי מרחב מוריה וכוחות יס"מ עצרו את ארבעת הצעירים הערבים שיידו אבנים לעבר רכב בו נסעה התינוקת בשכונת ארמון הנציב, מעצרם הוארך היום (יום ו') עד ליום שני

סמוך לשעה 02:00  שוטרי מרחב מוריה עצרו את 4 הצעירים הערבים שיידו אבנים אתמול (יום ה') בערב לעבר רכבה בו נסעה התינוקת בשכונת ארמון הנציב בירושלים. התינוקת נפצעה באורח בינוני ופונתה לבית החולים הדסה עין כרם.
מהדסה נמסר כי הילדה בת השנתיים שהגיעה לבית החולים הדסה עין כרם, אושפזה במהלך הערב במחלקת כירוגיה ילדים, מצבה מוגדר בינוני אך יציב, הכרתה מעורפלת. צוות רופאי המחלקה מטפל ועוקב אחר ההתפחות במצבה.

ארבעת הצעירים נעצרו עם הגעתם לביתם לאחר שנמלטו מהזירה אחרי ידויי האבנים. ה-4 הינם תושבי הכפר בואחר כבני 15-20 והובאו היום (יום ו') להארכת מעצרם בבימ"ש השלום, מעצרם הוארך עד יום שני הקרוב.
כזכור, אתמול (יום ה') בשעה 17:11 התקבלה במוקד מד"א מרחב ירושלים קריאה על פעוטה שנפגעה בראשה מאבן בדרך הרכבת בכניסה לשכונת ארמון הנציב בירושלים. עם קבלת הקריאה הוזנקו למקום חובשים ופאראמדיקים כונני מד"א הרכובים על אופנועים ובמקביל ניידת טיפול נמרץ של מד"א. החובשים והפאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לביה"ח הדסה עין-כרם פעוטה כבת שנה ו-11 חודשים במצב בינוני-קשה עם חבלת ראש כשהיא מעורפלת הכרה.
פאראמדיק מד"א, רפאל הרבסט, שטיפל בילדה, סיפר: כשהגענו למקום ראינו אישה שמחזיקה בזרועותיה תינוקת כבת שנתיים עם חבלה מדממת בראש, היא הייתה אפאטית ובהכרה מעורפלת. הענקנו לה טיפול רפואי במקום. סיפרו לנו שהיא נפגעה מאבן גדולה שפגעה לה בראש כשנסעה ברכב עם אמא שלה ושני אחיה שישבנו לצידה במושב האחורי של הרכב. לאחר טיפול רפואי ראשוני התחלנו בפינוי תוך טיפול רפואי בניידת טיפול נמרץ. בדרך לבית החולים הדסה עין-כרם תוך כדי הטיפול היא החלה להתאושש וחזרה להכרה, העברנו אותה לחדר הטראומה בבית החולים כשהיא במצב בינוני.
ראש העיר ירושלים ניר ברקת, הגיב למקרה ואמר כי הוא קורא להגביר את הענישה על זריקות אבנים. ברקת הגיע הערב לבית החולים הדסה עין כרם לבקר את הפעוטה שנפגעה מזריקת האבנים על הרכב בו נסעה בשכונת ארמון הנציב בעיר ולשוחח עם משפחתה. "צריך להבהיר לכולם שאבן היא נשק לכל דבר וכך צריך להתייחס אליה. לא ייתכן שמי שנעצר על זריקת אבנים יוצא וחוזר לזרוק אבנים, אסור להשלים עם זה וחייבים להגביר את הענישה על כך" אמר ברקת והוסיף כי בכוונתו לסייע לממשלה ולמשטרה להביא סוף לתופעה ולהחזיר במהרה את הביטחון לתושבים.
תמונה: flash 90

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה