האם שרצחה את שני ילדיה כשירה לעמוד לדין



קרינה בריל שכזכור, רצחה את שני ילדיה בחודש ספטמבר האחרון כשירה לעמוד לדין, כך נקבע בחוות דעת פסיכיאטרית שהוגשה לבית המשפט המחוזי

קרינה בריל מואשמת ברצח שני ילדיה, איגור בן השבע ומירה בת החמש. בחודש ספטמבר השנה נמצאה האם כשהיא שוכבת לצד שני ילדיה, הילדים כזכור נמצאו ללא רוח חיים.
חוות דעת פסיכיאטרית שהוגשה לבית המשפט המחוזי קבעה כי האם, קרינה בריל בת ה36, כשירה לעמוד לדין.

 
עו"ד אריאל הרמן, עורך דינה של קרינה בריל, אמר במהלך הדיון "קיבלנו את חווה"ד מטעם הפסיכיאטר המחוזי ממנה עולה כי המשיבה כשירה לעמוד לדין והיתה אחראית למעשיה. אנו מצידנו הולכים לבדיקות עם פסיכיאטר מטעמנו, ד"ר מיכאל שלפמן שהיה סגן הפסיכיאטר המחוזי בעבר. קיבלנו גם חומר מחו"ל. ההערכה שלו היא שונה, אלא שחוו"ד מלאה תידחה בגלל שהוא נאלץ בנסיבות טרגיות לטוס לארה"ב. הוא שלח לי חוו"ד ראשונית שם ההערכה היא שהוא לא הייתה אחראית למעשה. הוא בדק אותה מספר פעמים ועיין בחומר שהובא מרוסיה מבית חולים אחד שהגיע אלינו לפני כשלושה ימים שאותו הספקתי לשלוח לו". 
 
השופט ד"ר יגאל מרזל קבע כי "החומר האמור שהגיע מרוסיה היה בידי באי כוח המשיבה בדיון היום כשהוא לא מתורגם ובלא טיעון מפורט לגביו גם מצד בא כוח המשיבה עצמו. ובכל הקשור למצבה דהיום –הרי שלא הובאה לפניי חוות הדעת הפסיכיאטרית הנוגדת. למעשה, לא הובאה לפניי כל ראיה אחרת המצדיקה את הותרת המשיבה במעצר בתנאי אשפוז; ואף לא ראיה שיש בה כדי להשהות את קבלת ההחלטה בעניין זה כדי שקילת העניין שוב על ידי ד"ר וואש קודם לקבלת החלטה בנדון. ואוסיף, שהמשיבה כבר נבדקה על ידי הפסיכיאטר מטעמה בתנאי האשפוז האמורים".
היום (יום ה') בית המשפט המחוזי הורה על המשך מעצרה של קרינה בריל (עד לתום ההליכים כפי המוסכם) במתקני השב"ס ועל פי נהלי השב"ס; תוך הפסקת מעצרה בתנאי אשפוז במחלקה הפסיכיאטרית בבית החולים הדסה עין כרם.

אילוסטרציה flash 90

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה