סיעת פ"ז נכנסה לקואליציה, מרצ ויהדות התורה נשארו בחוץ



סיעת פ"ז בראשות יעל ענתבי חתמה על הכסם קואליציוני עם ראש העיר, ניר ברקת. במסגרת ההסכם הוחלט כי חברת המועצה תמונה לסגנית ראש העיר למשך המחצית השנייה של הקדנציה, וכן תחזיק בתיק התכנון העירוני ובתיק המנגנון. כמו כן תשמש ענתבי ממלאת מקום של יו"ר וועדת השמות העירונית ושל יו"ר הוועדה למיגור האלימות

מרכיבים קואליציה, אחרי התעוררות, ירושלמים, ירושלים מאוחדת, הבית היהודי, בני תורה, ש"ס כעת גם סיעת פ"ז מצטרפת לקואליציה. הסיעות שנשארו בחוץ יהדות התורה ומרצ. 

ראש העיר ניר ברקת אמר כי "אני מברך את חברת מועצת העיר יעל ענתבי על כניסת סיעתה, סיעת פסגת זאב לקואליציה בראשותי. הקואליציה תפעל לקידום כלל תושבי העיר והיא בעלת פוטנציאל עצום לקידום ירושלים. אני שמח ומאחל שסיעת פ"ז תהיה חלק משמעותי בחיזוקה ופיתוחה של ירושלים".

יו"ר סיעת פ"ז יעל ענתבי הוסיפה כי "בסימן חודש כסלו, חודש האור בו חל חג החנוכה, אני מקווה שכל אחת מהסיעות המרכיבות את הקואליציה תוסיף את האור המיוחד לה וביחד נצליח לשנות דברים רבים בעיר לטובה".

כאמור בשלב זה הצטרפו לקואליציה בראשות ברקת סיעות: ירושלים תצליח, התעוררות, ירושלמים, הבית היהודי, ירושלים מאחדת, פ"ז, ש"ס ובני תורה, והיא מונה 20 חברי מועצה. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה