נציגי ש"ס חתמו על כניסתם לקואליציה



היום (יום ב') נציגי ש"ס במועצת העיר ירושלים חתמו על כניסתם לקואליציה בראשות ראש העיר, ניר ברקת

ראש העיר ניר ברקת, מרכיב את הקאליציה לראשות העיר, שבוע שעבר כזכור חתם עם תנועת ירושלמים והתעוררות.
היום (יום ב') נציגי ש"ס בירושלים חתמו על הסכם קולאליציוני עם ברקת.

תיק החינוך החרדי יופקד בידיו של צביקה כהן, מספר 2 בסיעה, שאף יתמנה לראשות העיר. 
 
במסגרת ההסכם הקואליציוני התחייבו הסיעות לאמץ את מתווה "תכנית ברקת 2013" שתהווה את קווי היסוד לקואליציה ואת מדיניותו של ראש העיר לרווחת כלל תושבי ירושלים. במסגרת ההסכם הוחלט כי חבר המועצה מטעם סיעת ש"ס צביקה כהן ימונה לסגן לראש העיר, ויחזיק  בתיק החינוך החרדי (מנח"ח). בנוסף תחזיק הסיעה בתיק הארנונה הכולל את הועדה להנחות ופשרות בארנונה ובמים, תיק הספורט החרדי, אחריות על קידום נוער חרדי ואחריות על תרבות מורשת מן המזרח במסגרת מנהל תרבות ופנאי.
 
ראש העיר ניר ברקת אמר כי "אני מברך על כניסת סיעת ש"ס לקואליציה בראשותי. הקואליציה תפעל לקידום כלל תושבי העיר והיא בעלת פוטנציאל עצום לקידום ירושלים. אני שמח ומאחל שסיעת ש"ס תהיה חלק משמעותי בחיזוקה ופיתוחה של ירושלים".
 
צביקה כהן, סגן ראש העיר המיועד מטעם ש"ס ציין כי "אנחנו הולכים לעבוד בצורה משותפת כאשר תושבי העיר תמיד לנגד עינינו ונעבוד קשה כדי שמערכות החינוך יגיעו לפסגות גבוהות. אני מאמין בעבודה משותפת עם הצוות המורחב בראשותו של ראש העיר מר ניר ברקת. כמו כן אנחנו ממתינים בציפייה לידידינו מ'יהדות התורה' ומקווים שייכנסו לקואליציה".
 
בשלב זה הצטרפו לקואליציה בראשות ברקת סיעות: ירושלים תצליח, התעוררות, ירושלמים, הבית היהודי, ירושלים מאחדת, פ"ז, ש"ס ובני תורה, והיא מונה 20 חברי מועצה.
 
צילום: ג'קי לוי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה