'ירושלמים' ותנועת 'התעוררות' מצטרפות לקואליציה



במסגרת הרכבת הקואליציה למועצת העיר ירושלים חתם אמש (יום ג') ניר ברקת ראש העיר הנבחר הסכם עם סיעת ירושלמים ותנועת 'התעוררות' על כניסתם לקואליציה העירונית

החתימה על ההסכם הקואליציוני נעשתה אמש במתחם התחנה. כזכור, ירושלמים והתעוררות חברו לגוש פלורליסטי לאחר הבחירות כדי לתאם ביניהם כניסה משותפת לקואליציה.
רחל עזריה יו"ר התנועה הירושלמית תשמש סגנית ראש עיר ומשנה למחזיק תיק  החינוך ומחזיקת תיק מעמד האשה.
תמיר ניר מספר 2 בסיעה יהיה מחזיק תיק תחבורה, יו"ר ועדת השימור, ומ"מ יו"ר הועדה לאיכות הסביבה. הרב אהרון ליבוביץ' יחליף את תמיר ניר בתפקידיו ברוטציה לאחר שנתיים וחצי.
רחל עזריה, יו"ר סיעת ירושלמים:

"אנחנו שמחים על הצטרפותנו לקואליציה בראשות ניר ברקת, ומצפים לחמש שנים של עבודה משותפת ופוריה עם ראש העיר לטובת תושבי ירושלים. רק בעבודה משותפת שלנו, נבחרי הציבור, נוכל באמת לעשות פה עיר טוב יותר ולהצעיד את ירושלים קדימה." 

תמיר ניר, חבר מועצת העיר: "התחבורה, השימר ואיכות הסביבה הם נושאים מרכזיים שאני עוסק בהם כבר שנים, ואני שמח ומלא צייפיה שאוכל לממש את תפיסת עולם הסביבתית, חברתית, וקהילתית שלי בתחומים אלה למען תושבי ירושלים."
התעוררות קיבלה את תיק הפיתוח הכלכלי והתעסוקה, תיק הצעירים והמשפחות, תיק קידום העסקים הקטנים, תיק התרבות ותיק הנוער. לצד זאת, התנועה תפעל כיו״ר ועדת התמיכות, מ״מ יו״ר ועדת הכספים, ומ״מ יו״ר ועדת ההקצאות. יו״ר התנועה עופר ברקוביץ יכהן כסגן ראש העיר. גם בחברות העירוניות ובועדה המחוזית לתכנון ובנייה יכהנו נציגי התעוררות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה