הוגש כתב אישום נגד אזרח אריתראי שחשוד בניסיון אונס



פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (יום ד') כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד אזרח אריתראי בגין ניסיון אונס ושהיה בישראל שלא כחוק

על פי כתב האישום ביום א' השבוע, הבחין הנאשם במתלוננת אזרחית צרפת בת 28, מתהלכת בסימטאות העיר העתיקה בירושלים והחל לעקוב אחריה במטרה לבצע בה אונס.
 

במהלך הלכיתה של המתלוננת הנאשם אף פנה אליה ושאל אותה מהיכן היא, המתלוננת לא ענתה לו והלכה מהמקום, אך הנאשם המשיך לעקוב אחריה.
המתלוננת נכנסה לחנויות בעיר, על מנת לחמוק מן הנאשם, ופנתה לבעלי אחת מהחנויות ואמרה לו כי הנאשם עוקב אחריה, אך בעל החנות לא סייע לה.

אחר זמן מה, לא הבחינה המתלוננת בנאשם, למרות שהמשיך לעקוב אחריה, ונכנסה לחדר שירותים ברחוב ויה דולורוזה בירושלים, ונעלה את דלתו. הנאשם נכנס אחריה ודפק על דלת חדר השירותים.

המתלוננת ניסתה לגרש אותו וצעקה לעברו כי בכוונתה לקרוא למשטרה. בשלב מסוים, עזב הנאשם את דלת התא, והמתלוננת, שסברה כי הנאשם ממתין לה מחוץ לחדר השירותים, יצאה מתא השירותים והדפה את הדלת בחזקה, מתוך מחשבה כי הנאשם לא ינהג כלפיה באלימות ובמטרה להגן על עצמה מפניו. אולם, הנאשם דחף את הדלת לעברה, ואחז בחזקה בידה. המתלוננת נאבקה בו תוך שהיא צועקת, והנאשם ניסה לדחפה חזרה אל תא השירותים, וקרע, תוך כדי את בגדיה, כאשר הוא תופס בשערה ואומר לה: "I LOVE YOU".

הנאשם תקף את המתלוננת, למרות התנגדותה וצעקותיה, תוך שהוא עושה שימוש בכח רב, וניסה להפשיטה מבגדיה.

עקב צעקותיה של המתלוננת הגיעו לוחמי מג"ב למקום, תפסו את הנאשם על חם ועצרו אותו.

 

כאמור הבוקר (יום ד') הגישה הפרקליטות נגדו כתב אישום, כתב האישום כולל ניסיון לאונס ושהייה לא חוקית בישראל.  

תמונה: flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה