18 שנות מאסר נגזרו על אדם בגין עבירות מין חמורות



בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (יום א') 18 שנות מאסר על אדם בגין עבירות מין חמורות בשלוש אחיינותיו בנות 10

השופט צבי סגל גזר היום 18 שנות מאסר בפועל על אדם שחשוד כי ביצע עבירות מין בבנות משפחתו.
 

בית המשפט קבע כי על הנאשם בנוסף למאסר בפועל לשלם פיצוי למתלוננת א' בגובה של 15,000 ₪ שישולם ב-15 תשלומים שווים ורצופים; פיצוי למתלוננת ב' בגובה של 10,000 ₪ שישולם ב-10 תשלומים שווים ורצופים; ופיצוי למתלוננת ג' בגובה של 50,000 ₪ שישולם ב-50 תשלומים שווים ורצופים.
בנוסף, 4 שנות מאסר על תנאי שלא יעבור הנאשם עבירות שנקבעו מראש, בשלוש השנים לאחר שחרורו מהמאסר.
 
בבית המשפט נאמר כי "חומרה נוספת נעוצה במקרים של עבירות מין בתוך המשפחה, כאשר המבוגר, שהוא לעיתים גם המבוגר האחראי התופס דמות הורית חסרה, פוגע פגיעה אנושה בשלמות הנפש והגוף של הקטין או הקטינה. הנפגע חווה מציאות יום-יומית קשה וכואבת של פגיעה בביתו שאמור להיות מבצרו, בד בבד עם קושי מוגבר לספר על פגיעה זו לשאר האנשים הקרובים אליו ביותר – בני המשפחה, כאשר הם מצפים מהנפגע לקיים יחסים נורמליים עם הפוגע. מציאות בלתי אפשרית זו גורמת לנפגע נזקים נפשיים קשים ביותר, הפוגעים פגיעה אנושה ומתמשכת בחייו. העבירה של גילוי עריות הינה אחת העבירות הקשות והשפלות ביותר, אם לא הקשה ביניהן, ועל כן היא מחייבת ענישה מחמירה".
 
עוד נאמר "אנו תקווה כי הכרעת הדין וגזר דין זה, יהוו נקודת מפנה עבור מ' בעצם ההכרה בסבל שחוותה ושעודנה חווה בשל מעשי הנאשם, ובהכרה באמיתות טענותיה, עד כי יעלה בידה להשתקם ולעלות על דרך המלך".
 
צילום: אילוסטרציה flash 90

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה