ניסו שחם פוטר מהמשטרה



השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ קיבל את המלצת מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו והחליט כי יש מקום להמליץ על פיטוריו מן החייל

מפקד מחוז ירושלים במשטרה לשעבר, פוטר מהמשטרה. זאת בעקבות כתב אישום שהוגש נגדו, כתב אישום פלילי לבימ"ש השלום בירושלים, בגין עבירות מין בשוטרות.

במהלך חודש אוגוסט 2013 ביקש ניצב שחם לפרוש פרישה מוקדמת אך באותה העת לא מצא לנכון המפכ"ל להיענות לבקשתו מאחר שהחלטת מח"ש לגבי הגשת כתב אישום נגד הקצין עתידה הייתה להתקבל תוך זמן קצר.


לאחר הגשת כתב האישום נגדו העביר ניצב שחם בקשה חדשה לפיה הוא מבקש לפרוש, תוך ויתור על חופשת הפרישה העומדת לזכותו, המפכ"ל בחן בכובד ראש את הבקשה ואת עמדות הגורמים המקצועיים והחליט שלא להיעתר לבקשת הקצין.

בהמשך נמסרה גם הודעה לשחם כי נשקלים פיטוריו מהחייל וכי הוא זכאי לעריכת שימוע, באותה העת הודיע שחם כי הוא מוותר על עריכת השימוע.

אתמול (יום ב') קיבל השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ את המלצת מפכ"ל המשטרה רנ"צ יוחנן דנינו לפטר את שחם משורות המשטרה זאת לאחר שהמשך שירותו של ניצב שחם נבחן על ידיד גורמי משמעת והיועץ המשפטי נמצא כי לאור חומרת כתב האישום ונסיבות האירועים המיוחסים לקצין יש מקום להמליץ על פיטוריו מן החייל. "ניצב שחם הינו קצין עתיר ניסיון וזכויות בארגון שכיהן בשורה של תפקידי ליבה ופיקוד וזכה לאותות הערכה והצטיינות. עם זאת נוכח חומרת האישומים המיוחסים לו בכתב האישום, פיטוריו הם מחויבי המציאות".

 

תמונה: flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה