פרויקט הסקייט פארק בירושלים הולך ומתקדם



העבודות בשלב א' של הפרויקט לקראת סיום, בעוד מספר שבועות הגולשים בירושלים יוכלו ליהנות מחוויית גלישה איכותית בסקייט פארק מקצועי במתחם גן הפעמון שבעיר

מדובר בפרויקט שעלותו הכוללת הינה כ10 מיליון ₪. הפרוייקט הייחודי יכלול 2 בריכות גלישה ,גדולה וקטנה, שבהן יוכלו להשתמש כ-70 גולשים בו זמנים ,מתקנים מקצועניים, פינות ישיבה לצופים, תאורה ועוד. 
בימים אלה הפרויקט תופס תאוצה ובעוד מספר שבועות יוכלו הגולשים השונים ברחבי העיר, ליהנות מחווית גלישה איכותית בסקייט פארק בסטנדרטים בינלאומיים. הפרויקט יאפשר גלישה מיטבית עם מינימום נקודות חיכוך בין הגולשים, כ-70 גולשים יוכלו להשתמש במתחם בו זמנית.

 
הסקייט פארק כאמור נמצא במתחם גן הפעמון, משתרע על פני 2.5 דונם והוא ייחודי בארץ.
גודלו של המתחם, איכויות הגלישה,ואפשרויות הצפייה שבו,יעמידו את סקייט-פארק גן הפעמון בירושלים בשורה הראשונה עם מתחמים דומים בעולם, ויאפשרו בו קיומן של תחרויות עירוניות, ארציות ובינלאומיות.
 
חברת מוריה בשיתוף עיריית ירושלים, מקדמות את הפרויקט, כך שמיוחד הובאה לארץ חברה מאנגליה המתמחה בננית סקייט פארקים בעולם. ראש העיר ירושלים ניר ברקת, שהחליט לאמץ יוזמה של בני נוער וצעירים שפנו אליו בבקשה להקמת סקייט-פארק ברמה בינלאומית בירושלים אמר כי הוא "שמח לאמץ את היוזמה של בני הנוער ובזכותם ירושלים מצטרפת לערים מובילות בעולם עם סקייטפארק מקצועי ומודרני שיהפוך את גן הפעמון יחד עם כדורעף החופים ומתקני הספורט הנוספים בו לפארק אתגרי מוביל מסוגו אשר ימשוך אליו מבקרים רבים מכל הארץ", ציין ברקת.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה